۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۰۵۰بسته غذایی بین مددجویان استان توزیع شد/ اعلام آمادگی بهزیستی قزوین برای دریافت نذورات و هدایای مردمی
کد خبر: ۴۴۶۹۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان قزوین؛

۱۰۵۰بسته غذایی بین مددجویان استان توزیع شد/ اعلام آمادگی بهزیستی قزوین برای دریافت نذورات و هدایای مردمی

مدیرکل بهزیستی استان از توزیع یک هزار و ۵۰ سبد غذایی و یک هزار پرس غذای گرم بین مددجویان خبر داد و گفت: ارزش این مواد غذایی ۸۲۰ میلیون ریال بوده است.

 ۱۰۵۰بسته غذایی بین مددجویان استان توزیع شد/ اعلام آمادگی بهزیستی قزوین برای دریافت نذورات و هدایای مردمی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، حسین افشارمقدم، مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اجرای طرح ضیافت مهر در قزوین اظهار کرد: طرح ضیافت مهر با هدف دستگیری از مددجویان به همت اداره بهزیستی استان قزوین در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به دیگر اهداف این طرح افزود: مراجعه به منازل مددجویان و بررسی مشکلات آنها از نزدیک، تامین نیازمندی‌ها، جلب مشارکت خیرین، اطعام و اکرام از دیگر اهداف طرح ضیافت مهر است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: این طرح همه ساله با دستاوردهای مطلوب همراه بوده به طوری‌که بسیاری از مشکلات مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی با اجرای این طرح احصا شده و اقدامات لازم جهت رفع آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
وی افزود: در قالب اجرای طرح ضیافت مهر، مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف استان نیز در صورت تمایل در برنامه‌های دیدار مددجویان بهزیستی استان را همراهی می‌کنند و در این راستا حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی و داود محمدی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با مراجعه به منازل تعدادی از مددجویان تحت پوشش بهزیستی با آنها دیدار داشتند.
مدیرکل بهزیستی استان از توزیع یک هزار و ۵۰ سبد غذایی و یک هزار پرس غذای گرم بین مددجویان خبر داد و گفت: ارزش این مواد غذایی ۸۲۰ میلیون ریال بوده است.
این مسئول با بیان اینکه اداره کل بهزیستی استان قزوین آماده دریافت هدایا و نذورات نقدی خیران است، عنوان کرد: نیکوکاران و خیران می‌توانند از طریق شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین به شماره ۲۵۰۴۹۲۱۳۴۵۳۲۲۸۱ قابل واریز درتمامی شعب بانک توسعه تعاون، نذورات نقدی خود از جمله افطاری و فطریه را واریز نمایند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان