۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین امضاء تفاهم نامه آموزش ابتدایی استان با جمعیت هلال احمر استان قزوین
کد خبر: ۴۲۷۵۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امضاء تفاهم نامه آموزش ابتدایی استان با جمعیت هلال احمر استان قزوین

اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی و جمعیت هلال احمر استان قزوین، تفاهم نامه ای در خصوص آشنایی نوآموزان پیش دبستانی با فعالیت های بشردوستانه هلال احمر و آموزش آنها در غالب طرح " غنچه های هلال" امضا کردند.

امضاء تفاهم نامه آموزش ابتدایی استان با جمعیت هلال احمر استان قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، براساس همین گزارش جلسه توجیهی طرح غنچه های هلال با حضور کارشناسان جمعیت هلال احمر استان قزوین، رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی، کارشناس مسئول پیش دبستانی، مدیران، موسسین و مربیان تعدادی از مراکز پیش دبستانی و کارشناسان پیش دبستانی نواحی یک و دو قزوین در سالن گروه های آموزشی ابتدایی اداره کل برگزار شد.
در این جلسه حسینی رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی در زمینه شیوه انتخاب مراکز مجری طرح غنچه های هلال و اهداف کلی طرح مطالبی را بیان نمود.
ابراهیمی رئیس اداره جوانان جمعیت هلال احمر نیز در زمینه شیوه آموزش به کودکان ۴ تا ۶ ساله و طرح آموزش های مقدماتی از قبیل مباحث نوع دوستانه، همکاری و مهربانی، آشنایی با آرام هلال احمر و فعالیت های آن و .
.
.
مواردی را بیان کردند.
در ادامه مقدسی کارشناس جوانان جمعیت هلال احمر در زمینه عوامل اجرایی طرح، آموزش نوآموزان، آموزش مهارت های شهروندی و مفاهیم بشر دوستی ، کارگاه توانمندسازی برای مدیران و مربیان و بحث تسهیلات تشویقی سخنانی را بیان نمود.
گفتنی است این طرح در مدارس نواحی یک و دو قزوین برگزار می گردد.
منبع: آموزش و پرورش قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان