۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ثبت نام ۴۴ نفر از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی نهایی شده است
کد خبر: ۳۸۱۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

ثبت نام ۴۴ نفر از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی نهایی شده است

۲۱۲ نفر برای انتخابات شورای اسلامی در استان قزوین ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۴۴ نفر از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی نهایی شده است
به گزارش صبح قزوین، داوطلبان ثبت نامی شورای اسلامی استان قزوین تا امروز سه شنبه 27 فروردین 92، در 25 شهر استان 38 نفر و در روستا ها 174 می باشد.
سعید میربها فرماندار قزوین در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین، با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می توانند به فرمانداری ها، بخشداری ها و دفاتر پیشخوان مراجعه و ثبت نام نمایند، گفت: برای شهر قزوین 10 نماینده، شهر اقبالیه 9 نماینده، شهر محمودآباد 7 نماینده و برای شهرهای کوهین، رازمیان، معلم کلایه و سیردان نیز هر کدام 5 نماینده انتخاب خواهند شد.
به گزارش صبح قزوین، داوطلبان ثبت نامی شورای اسلامی استان قزوین تا امروز سه شنبه 27 فروردین 92، در 25 شهر استان 38 نفر و در روستا ها 174 می باشد.
سعید میربها فرماندار قزوین با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می توانند به فرمانداری ها، بخشداری ها و دفاتر پیشخوان مراجعه و ثبت نام نمایند، گفت: برای شهر قزوین 10 نماینده، شهر اقبالیه 9 نماینده، شهر محمودآباد 7 نماینده و برای شهرهای کوهین، رازمیان، معلم کلایه و سیردان نیز هر کدام 5 نماینده انتخاب خواهند شد.
این مسئول بیان کرد: در شهرستان قزوین تا امروز 27 فروردین 92، 84 نفر برای ثبت نام مراجعه کرده اند، که در این میان 44 نفر ثبت نامشان نهایی و به سامانه وزارت کشور فرستاده شده است و 40 نفر باقی مانده هم در حال تکمیل فرم ثبت نام هستند.
میربها با اشاره به شرایط ثبت نام و مدارک مورد نیاز اظهارداشت: افراد داوطلب بایستی حداقل 25 سال سن داشته و تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشند اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی و پایان دوره خدمت، کپی آخرین مدرک تحصیلی و چهار قطعه عکس 4*3 مدارک مورد نیاز می باشند که علاوه بر آن داوطلبان بایستی کلیه اطلاعات پدر، مادر و در صورت متأهل بودن همسر و فرزندان خود را نیز به همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه ثبت نام از 26 فروردین 92 شروع و تا پایان ساعت عصر روز یکشنبه 1 اردیبهشت 92 به مدت هفت روز ادامه دارد، افزود: به علاقمندان و کسانی که این توانایی در خود می بینند توصیه می کنم در روزهای اولیه هفته برای ثبت نام مراجعه نمایند، زیرا در روزهای پایانی ازدحام مراجعین مشکل زا خواهد بود.
انتهای پیام/3004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان