۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۲ واحد تولیدی در شهرک "کاسپین" استان قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۳۳۶۴۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۶ ساعت: ۱۶:۳۷ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

۲ واحد تولیدی در شهرک "کاسپین" استان قزوین افتتاح شد

همراه با سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان قزوین، چند واحد تولیدی افتتاح و فاز ۴طرح توسعه کاسپین کلنگ زنی شد.

۲ واحد تولیدی در شهرک "کاسپین" استان قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ افتتاح چند واحد تولیدی و کلنگ زنی فاز 4 طرح توسعه کاسپین‌ عصر امروز(چهارشنبه) با حضور صالحی نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولین استانی در شهرک صنعتی کاسپین رقم خورد.

در این مراسم از شرکت رایکا آلتون تسمه بازدید به عمل آمد، در این کارخانه تمام زیرساخت‌ها برای تولید صفر تا صد تسمه فراهم شده است. بالغ بر 70درصد مواد اولیه شرکت در داخل موجود است، وجود تحقیقات آزمایشگاهی و نیروی مهارت دیده از جمله ویژگی‌های این شرکت بود.
 
گفتنی است؛ 4/5میلیون دلار برای این واحد هزینه شده و برای فعالیت بیشتر به حمایت بیشتر نیاز دارد و با عملی شدن حمایت تا سال 99تولید صفر تا صد تسمه تایم در این کارخانه تولید خواهد شد.
 
پس از آن از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان قزوین بازدید به عمل آمد. افتتاح شرکت بسته بندی بل هلدینگ پارس که در حوزه تولید بطری مواد شوینده فعال است از دیگر برنامه‌های این سفر بود.
 
در این شرکت حدود 30نفر کار گر مشغول به فعالیت هستند و چهار دستگاه با ظرفیت تولید70هزار، 40هزار و 6هزار بطری کار تولید را انجام می‌دهند. 
 
شرکت سوپر طلایی با محوریت تولید کره گیاهی نیز افتتاح شد، در این شرکت 30نفر مشغول به کار هستند و ظرفیت سالانه کنونی 4هزار تن است که البته طی سال‌های آینده این میزان به 10هزار و 10هزار تن نیز خواهد رسید. 
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان