۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کرامت امام رئوف اسباب آزادی ۳۶ زندانی قزوینی شد/ دخترم به یُمن مهربانی حضرت رضا(ع) شفا یافت
کد خبر: ۳۳۶۴۲۲ نویسنده: حسین خوش احوال تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۳ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

خادم حرم مطهر رضوی درمصاحبه با صبح قزوین:

کرامت امام رئوف اسباب آزادی ۳۶ زندانی قزوینی شد/ دخترم به یُمن مهربانی حضرت رضا(ع) شفا یافت

خادم حرم مطهر رضوی گفت: پرچم و کرامت امام رئوف اسباب آزادی ۳۶ زندانی و صدور ترخیص هشت روزه‌ی زندانیان شده‌است که این نشان می‌دهد لطف و کرامات امام همچنان ادامه دارد.

کرامت امام رئوف اسباب آزادی ۳۶ زندانی قزوینی شد/ دخترم به یُمن مهربانی حضرت رضا(ع) شفا یافت

حسین خوش احوال در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ درباره‌ی فضیلیت‌های خدمت در محضر علی ابن نوسی الرضا(ع) اظهار کرد: از 12سالگی مداحی برای اهل بیت را آغاز کردم که مداحی برای اهل بیت اسباب حضور 29ساله‌ی من برای خدمت به امام رضا(ع)شد.

وی افزود: در حرم مطهر خادمان کفشدار، دربان، خادم، فراش، خادمان جوان برای فرش کردن و خادمیاران مشغول خدمت هستند و توفیق حضور من برای خدمت در ابتدا با حضور در جلسات خادمین برای مداحی دعای توسل بود که موجب آغاز خدمت من به‌عنوان دربان در حرم مطهر شد.

خادم حرم مطهر رضوی اذعان کرد: 14سال کشیک سوم حرم مطهر و 15سال به عنوان کشیک دوم حرم امام رئوف مشغول خدمت به علی ابن موسی الرضا(ع) بودم و به لطف امام حدود هشت سال است که در حوزه‌ی پرچم گردانی به سراسر کشور در حال فعالیت هستم.

وی ادامه داد: توفیق خدمت به امام رئوف هفته‌ای یکبار شامل حال خادمین حرم رضوی برای خدمت به محضر امام و زائرین می‌شود که این سعادت افتخاری حاصل، بیعت معنوی با امام رضا (ع) است.

این خادم درباره‌ی کرامت امام رضا(ع) عنوان کرد: فضلیت‌‌ها و کرامت‌هایی که در دوران خدمت از امام دیدم بسیارند و امداد غیبی امام همواره برای بیشتر خادمین آشکار شده‌است که یکی از کرامت‌های امام که شامل حال من شد.

وی ادامه داد: پزشکان به دلایلی برای دخترم بستری شدن در بیمارستان روانی را تجویز کردند، اتفاق ناگواری که برای دخترم افتاد زمینه‌ی طاعات ما در محضر امام را بیشتر کرد و پزشکان با بررسی پرونده متوجه اشتباهات پزشکی شدند و دخترم بعد از گذشت یک روز سلامت کامل را بدست آورد و کرامت امام بیش از پیش به من اثبات شد.

خوش احوال درباره‌ی حدیثی که سرلوحه‌ی زندگی اوست، بیان کرد: طبق گفته‌ی امام رئوف "هرکس حاجت خود را از پدر و مادر خود بخواهد آن حاجت را روا شده بداند و هرچه که می‌خواهید از والدین خود بخواهید" به عنوان الگو در زندگی من قرار گرفت و می‌توانم دلیل لطف خدا به خود را دعای پدر و مادرم بدانم.

وی درباره‌ی فعالیت زیر سایه‌ی خورشید افزود: اجرای طرح "زیر سایه‌ی خورشید" اسباب جلوه امام رئوف در سراسر کشور شده‌است که امیدواریم هرساله پررنگتر از سال‌های قبل اجرا شود.

خادم حرم مطهر رضوی در پایان گفت: پرچم و کرامت امام رئوف اسباب آزادی 36 زندانی و صدور ترخیص هشت روزه‌ی زندانیان شده‌است که این نشان می‌دهد لطف و کرامات امام همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان