۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۳۰ متهم کشت زیرنایلونی به مراجع قضایی معرفی شدند
کد خبر: ۳۳۶۱۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۶ ساعت: ۸:۴۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوئین زهرا:

۳۰ متهم کشت زیرنایلونی به مراجع قضایی معرفی شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوئین زهرا از معرفی ۳۰ نفر از متهمان کشت زیر نایلونی در اراضی بوئین زهرا به مراجع قضایی خبر داد.

۳۰ متهم کشت زیرنایلونی به مراجع قضایی معرفی شدند
 

محمدایران نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: متعاقب مصوبات کارگروه مدیریت پسماند استان قزوین و شهرستان بوئین زهرا مبنی بر ممنوعیت کشت زیر نایلونی در اراضی و توجه نکردنکشاورزان به این موضوع تعداد ۳۰ نفر از زمین داران به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: به زیر کشت بردن اراضی با شیوه زیر نایلونی ضمن تهدید جدی برای خاک‌های مستعد کشاورزی و برهم زدن تعادل اکولوژیک خاک با توجه به ماندگاری طولانی پلاستیک در محیط زیست سبب آفت کیفیت خاک، ای جاد اغتشاش و آلودگی بصری و به تبع آن موجب تخریب و آلودگی محیط زیست می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوئین زهرا ابراز کرد: ضرورت دارد پدیده نوظهور کشت زیر نایلونی در شهرستان منسوخ و روش‌های دیگر کشت که کمترین آسیب را به اراضی کشاورزی و محیط زیست داشته باشد جایگزین این نوع شیوه کشت شود.

ایران نژاد گفت: پاکسازی اراضی کشاورزی از کیسه‌های نایلونی با مشارکت جهاد کشاورزی و فرمانداری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا با هدف جلوگیری از تخریب خاک و محیط زیست در دستور کاراین اداره است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان