۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین فقدان بودجه، مانع اجرای برنامه‌های خانه مطبوعات قزوین نشد
کد خبر: ۳۳۶۱۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۵ ساعت: ۱۱:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر خانه‌ی مطبوعات استان قزوین:

فقدان بودجه، مانع اجرای برنامه‌های خانه مطبوعات قزوین نشد

مدیر خانه‌ی مطبوعات استان قزوین گفت: برنامه‌هایی همچون دوره‌های آموزشی، سفرهای تفریحی و خدمات رفاهی از جمله برنامه های خانه بود که در طی سال جاری نیز برگزار خواهد شد.

فقدان بودجه، مانع اجرای برنامه‌های خانه مطبوعات قزوین نشد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هادی درزی رامندی در نشست هم اندیشی خانه مطبوعات با مدیران مسئول و فعالان عرصه خبر استان که در سرای سعدالسلطنه برگزار شد، ابراز کرد: طی یک سالی که در جایگاه مدیریت خانه مطبوعات استان قزوین انجام وظیفه می کنم، با پیگیری فعالیت ها و برنامه ها به خوبی ثابت کردیم که به عنوان صنفی که هیچ اعتبار و بودجه مشخصی ندارد، اما این موضوع مانع از فعالیت‌های ما نشد.

وی ادامه داد: در ابتدای کار به مناسبت چهل سالگی انقلاب جشنواره ورزشی برگزار شد که با استقبال خوب اهالی رسانه روبرو شد و برخی دستگاه‌ها از جمله اداره ورزش، شرکت شهرک‌ها، هیئت‌های ورزشی و سازمان فرهنگی ورزشی به ما در تقدیر از برگزیدگان کمک کردند.

مدیر خانه‌ی مطبوعات استان اذعان کرد: برنامه‌هایی همچون دوره‌های آموزشی، سفرهای تفریحی و خدمات رفاهی از جمله برنامه های خانه بود که در طی سال جاری نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیگیری‌ها و مطالبه جدی در جهت عملی شدن قولی که استاندار در خلال هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها داده بود از موارد مهم مورد پیگیری ما بود که توانستیم آن را محقق کنیم.

درزی رامندی ادامه داد: امضای تفاهم نامه با اداره کل ارشاد انجام شده و بزودی مبلغ مورد نظر به حساب خانه واریز خواهد شد و می‌توانیم پس از پرداخت بدهی‌ها برنامه ریزی‌های خوبی انجام دهیم و از اهالی رسانه تقاضا داریم طرح‌ها و ایده‌های خود را با ما درمیان بگذارند.



مدیرمسئول نشریه رویداد قزوین عنوان کرد: درواقع مشکلات ما را باید خودمان حل کنیم، چراکه افراد خارج از رسانه از آن‌ها اطلاعی ندارند، همچنین با استقبال از تمام نقدها سعی در رفع آن‌ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: پیگیری سهمیه کاغذ و گوشت در مرحله کارهای اداری است و در دیداری که با معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شده به این موضوع تاکید شد و وی اذعان کرد که برای اهالی رسانه به میزانی احترام قائل هستیم که صف آن‌ها را از صف مردم جدا کردیم چرا که آن‌ها نباید دغدغه‌ای جز کار خبر داشته باشند.

مدیر خانه‌ی مطبوعات استان قزوین اذعان کرد: بیمه فعالان عرصه رسانه نیز از مواردی است که به آن پرداخته شده، بیمه همواره مطرح بوده و هر مسئولی که آمده از صدر تا ذیل بیان کرده‌اند که بیمه فعالین رسانه را حل خواهند کرد اما متاسفانه هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: اکنون یک بیمه توافقی ویژه فعالان رسانه در سایت اعلام شده که روند اجرایی آن سخت است و باید مراحل مختلف و طولانی طی شود تا درنهایت مورد تایید قرار گیرد و ما به این روند نقد داریم.

درزی رامندی اعلام کرد: ما براین باوریم که مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند، چرتکه بروکراسی اداری موجود در این زمینه نیز درواقع نیاز نیست و باید افراد را به حق خود رساند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان