۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آماده راه اندازی تیم‌های فوتبال ساحلی در قزوین هستیم
کد خبر: ۳۳۶۱۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۵ ساعت: ۱۰:۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار در دیدار رئیس فدراسیون فوتبال کشور:

آماده راه اندازی تیم‌های فوتبال ساحلی در قزوین هستیم

در خصوص راه اندازی تیم‌های ساحلی در قزوین اعلام آمادگی کرد و گفت: امکانات لازم برای راه اندازی تیم فوتبال ساحلی را داریم و در صورت حمایت فدراسیون می‌توانیم در این زمینه جدی تر وارد کار اجرایی شویم.

آماده راه اندازی تیم‌های فوتبال ساحلی در قزوین هستیم
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور در دفتر استاندار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین دیدار کرد.

عبدالمحمد زاهدی در این دیدار اظهار کرد: استان قزوین در رشته‌های ورزشی استعدادهای زیادی دارد و با داشتن ورزشگاه ۱۵هزار نفری می‌تواند میزبان برخی مسابقات کشوری و اردوهای تیم‌های ملی باشد.

استاندار قزوین بیان کرد: وجود بیش از 3هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در این استان می‌تواند زمینه حمایت مالی از تیم‌های لیگ برتری را مهیا کند و حداقل یک تا دو تیم لیگ برتر در رشته‌های مختلف را پشتیبانی کند.

وی گفت: تیم فوتبال کاسپین قزوین در لیگ دو می‌تواند در صورت حمایت فدراسیون جایگاه بهتری پیدا کند و ما هم برای ادامه فعالیت این تیم کوتاهی نخواهیم کرد.

این مسئول در خصوص راه اندازی تیم‌های ساحلی در قزوین اعلام آمادگی کرد و گفت: امکانات لازم برای راه اندازی تیم فوتبال ساحلی را داریم و در صورت حمایت فدراسیون می‌توانیم در این زمینه جدی تر وارد کار اجرایی شویم.

در این دیدار محمد شفیعی فرماندار قزوین، سعید دقیقی بازیکن سابق تیم ملی و عضو شورای شهر قزوین، حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و مجید رضایی از مربیان با سابقه فوتبال هم حضور داشتند.

مهدی تاج برای شرکت در مجمع سالانه هیئت فوتبال استان و تصویب تقویم اجرایی سال ۹۸ به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان