۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سفیر ارمنستان از ۵واحد تولیدی شهرصنعتی البرز بازدید کرد
کد خبر: ۳۳۶۰۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

سفیر ارمنستان از ۵واحد تولیدی شهرصنعتی البرز بازدید کرد

 سفیر کشور ارمنستان طی سفر به قزوین از ۵واحد تولیدی مستقر در شهر صنعتی البرز بازدید کرد و در نشست با فعالین صنعتی استان شرکت کرد.

سفیر ارمنستان از ۵واحد تولیدی شهرصنعتی البرز بازدید کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سفیر کشور ارمنستان طی سفر یک روزه به استان قزوین امروز(یکشنبه) از 5واحد تولیدی مستقر در شهرصنعتی البرز بازدید کرد.
 
شرکت بهمن دیزل، کاشی و سرامیک سعدی، البرز میکرو سیستم، مهرانم و بالین تک پنج واحدی بودند که از آن‌ها بازدید به عمل آمد.
 
نخستین بازدید از شرکت بهمن دیزل بود که ماشین‌های حمل لبنیات و بستنی، کامیون و مینی بوس، اتاق یخچالی 6تنی ایسوزو، آتش نشانی 6تن، اتاق مسقف فلزی ار جمله محصولات این شرکت بود و باوجود تحریم‌ها بخوبی فعال بوده و علاوه بر دارا بودن 17هزار پرسنل در مجموعه کلی دارای طرح توسعه نیز بود.
 
بازدید دوم از شرکت کاشی و سرامیک سعدی صورت گرفت؛ این واحد تولیدی اولین کارخانه دارای استاندارد و ایزو در زمینه تزئینی در ایران است، بخشی از محصولاتش پیش از این از خارج از کشور وارد می‌شد که در این زمینه به توانایی تولید رسیده است که صادرات محصول به روسیه و چند کشور دیگر نیز از این شرکت انجام می‌شود.
 
پس از آن از شرکت البرز میکرو سیستم بازدید شد؛ محصولات این شرکت دارای کاربردهای تجاری از جمله در سیستم آب و فاضلاب، شبکه‌های توزیع آب و گاز هستند.
 
بازدید بعدی از شرکت مهرام بود؛ این شرکت فعال در زمینه محصولات غذایی است و خط اصلی آن روزانه 2400کارتن و خط فرعی 1800کارتن12تایی محصول تولید می‌کند.
 
در پایان از شرکت بالین تک و فعال در زمینه ریخته گری بازدید شد.
 
گفتنی است؛ شرکت در نشست با فعالین صنعتی از دیگر برنامه‌های این روز سفیر ارمنستان در استان قزوین بود.
انتهای پیام/6006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان