۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آشنایی با تجربه مشارکت مردمی در حوزه"سلامت" از اهداف سفر به استان قزوین بود
کد خبر: ۳۳۵۹۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۹ ساعت: ۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور بهداشتی عمان در مصاحبه با صبح قزوین:

آشنایی با تجربه مشارکت مردمی در حوزه"سلامت" از اهداف سفر به استان قزوین بود

مدیر کل امور بهداشتی عمان گفت: هدف از سفر به ایران آشنایی با تجربه موجود در این کشور در رابطه با پروژه‌ها و طرح‌های بهداشتی، ایجاد شهرهای سالم و جلب مشارکت مردمی در این زمینه است و تجربه‌های خوبی در این موضوع به دست آوردیم.

آشنایی با تجربه مشارکت مردمی در حوزه"سلامت" از اهداف سفر به استان قزوین بود

شیخ خالد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره اهداف سفر تیم عمانی به قزوین اظهار کرد: ما در قالب سفری 3روزه در جمهوری اسلامی ایران حاضر شدیم و از این حضور خوشحالیم، هدف ما از این سفر آشنایی با تجربه موجود در این کشور در رابطه با پروژه‌ها و طرح‌های بهداشتی، ایجاد شهرهای سالم و جلب مشارکت مردمی در این زمینه است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در موارد ذکر شده در رابطه با سلامت دارای حرکتی گسترده و قدرتمند است و به مشارکت دولت و فعالیت‌های اجرا شده در جامعه موفق عمل کرده و از کمیته‌ها و کمیسیون‌ها در کمک به بخش دولتی بهره می‌برد.

مدیرکل امور بهداشتی عمان ابراز کرد: درواقع آشنایی با همکاری و مشارکت بخش‌های دولتی و گروه‌های فعال در جامعه از اهداف سفر به ایران بود و طی دو روز گذشته با فعالیت‌هایی در راستای گسترش فرهنگ و آگاهی بهداشتی به تمام مردم آشنا شدیم.

وی اذعان کرد: اهتمام فراوان نسبت به فعالیت‌های بدنی و تغذیه از جمله اموری بودند که در ایران شاهد آن بودیم، در سلطان نشین عمان نیز چنین روشی را در پیش داریم و دارای کمیته‌های بهداشتی و پیگیر امور شهرداری‌ها در تمام استان‌ها هستیم.

مسئول هیئت عمانی در سفر به قزوین در پایان عنوان کرد: کمیته‌های موجود در استان‌ها ادواتی هستند که به وزارت بهداشت در راستای اهداف مشخص و اجرای آن‌ها کمک می‌کنند تا رفاه هر چه بیشتری را برای مردم فراهم کنیم.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان