۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوئین زهرا
کد خبر: ۳۳۵۹۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۷ ساعت: ۱۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوئین زهرا

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در تفرجگاه‌های سطح شهرستان بوئین زهرا برخورد قاطع با افراد مختل کننده امنیت خانواده‌ها و شهروندان از جمله معتادان و خرده فروشان و با استفاده از تمامی امکانات در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در تصریح این خبر ابراز کرد: با تلاش عوامل این یگان تعداد 18 دستگاه موتورسيکلت و 28 دستگاه خودرو متخلف به دلیل نداشتن پلاك، داشتن پلاک مخدوش و انجام حرکات نمايشي، رانندگی خطرناک و تغيير در صداي وسيله نقليه، ايجاد مزاحمت براي شهروندان، توقیف و 6 نفر معتاد منجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آن ها مقدار 669 گرم موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامي بوئین زهرا در ادامه با اشاره به این که هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي افزايش امنيت، آسايش و آرامش خانواده‌ها و شهروندان است، گفت: نيروهاي پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کنند.

علیان نژادی در پایان از شهروندان درخواست کرد: برای ارتقای امنیت اجتماعی همچون گذشته با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موردی که باعث اخلال در امنیت اجتماعی شهروندان می‌شود بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان