۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برنامه‌های پویش «فصل گرم کتاب» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۵۹۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۶ ساعت: ۱۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

برنامه‌های پویش «فصل گرم کتاب» در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قزوین از برگزاری برنامه‌های پویش «فصل کتاب» به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین خبر داد.

برنامه‌های پویش «فصل گرم کتاب» در قزوین برگزار می‌شود
 

مژده اروجی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: به منظور غنی کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، برنامه پویش «فصل گرم کتاب» در بوستان‌های شهرستان قزوین و سایر شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پویش «فصل گرم کتاب» در استان قزوین از ۲۷ خرداد ماه آغز خواهد شد، افزود: این برنامه‌ها با حضور مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در بوستان‌های شهرستان قزوین برپا و فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی و روخوانی کتاب، در راستای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قزوین بیان کرد: اجرای نمایش‌های متنوع بر روی کامیونت نمایش سیار کانون استان، از بخش‌های ویژه این برنامه است.

وی یادآور شد: افزایش نشاط اجتماعی، آموزش غیرمستقیم مفاهیم اجتماعی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان و معرفی برنامه‌های تابستانی کانون برای برخورداری بیشتر مخاطبین، از جمله اهداف اجرای این برنامه است.

اروجی ادامه داد: این برنامه در تاریخ ۲۷ خرداد در بوستان پامچال، ۲۸ در بوستان هشت بهشت، ۲۹ بوستان الغدیر، ۳۰ بوستان فدک و اول تیر در بوستان خرداد برگزار می‌شود و ساعت اجرای آن ۱۹ تا ۲۰، ۳۰ خواهد بود.

این مسئول در پایان گفت: این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان برگزار می‌شود و بر دو محور موضوعیِ "ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی" و "تقویت مهارت‌های زندگی" و "تمرین زندگی" تاکید دارد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان