۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طرح تابستانی «نشاط معنوی» با محوریت بقاع متبرکه برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۵۸۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۲ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

طرح تابستانی «نشاط معنوی» با محوریت بقاع متبرکه برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین طرح تابستانی «نشاط معنوی» را با هدف برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها ابلاغ کرد.

طرح تابستانی «نشاط معنوی» با محوریت بقاع متبرکه برگزار می‌شود
 
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی اظهار کرد: باتوجه به فرا رسیدن ایام تابستان، برنامه‌های ویژه‌ای از جمله طرح نشاط معنوی در این ایام توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طی سال جاری دنبال می‌شود.
 
وی افزود: اجرای طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان و خردسالان بوده، در ۲۰ امامزادگان شاخص و بقاع سطح یک در سراسر استان قزوین برپا می‌شود که این طرح در ۱۴ امامزاده سطح یک شهرستان آبیک و قزوین، ۲ امامزاده شهرستان تاکستان و بویین‌زهرا و ۲ امامزاده در شهرستان البرز اجرا مخواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ضمن تبیین مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح نشاط معنوی اذعان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این طرح، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سطح امامزادگان و آشنایی بیش از پیش آن‌ها با این امامزادگان است.
 
وی در پایان گفت: در طرح نشاط معنوی از ظرفیت‌های مبلغانی که از استان قم اعزام می‌شوند در قالب خیمه‌های معرفت استفاده می‌کنیم تا خدمات لازم از جمله مشاوره خانواده و کودک ارائه شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان