۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین "مقاومت در برابر زورگویی ها" اقتدار ایران را در صحنه های بین المللی رقم زد/ مشکلات اقتصادی امروز نتیجه نگاه به غرب است
کد خبر: ۳۳۵۸۴۰ نویسنده: بهمن طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۲ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون قضایی مجلس درمصاحبه با صبح قزوین:

"مقاومت در برابر زورگویی ها" اقتدار ایران را در صحنه های بین المللی رقم زد/ مشکلات اقتصادی امروز نتیجه نگاه به غرب است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: استقلال، دستیابی به قدرت و تثبیت موقعیت در سطح منطقه و بی المللی نتیجه مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهان و سلطه طلبان جهانی است.

"مقاومت در برابر زورگویی ها" اقتدار ایران را در صحنه های بین المللی رقم زد/ مشکلات اقتصادی امروز نتیجه نگاه به غرب است

بهمن طاهر خانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: باتجربه برآمده از مباحث بین المللی و اتفاقاتی که در سال‌های اخیر رخ داده شاهد این هستیم که دولت‌ها و کشورها با زیاده خواهی استکبار جهانی با سردمداری امریکا روبرو هستند که نرمش در رفتار را با مدارا و تعامل نشان نمی‌دهند.

وی ادامه داد: با شرایط موجود ما باید روی پای خود ایستاده و مقاومت کنیم تا بتوانیم استقلال و قدرتی که لازمه استقلال است را بدست آوریم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس ابراز کرد: تجربه تلخ تاریخ نشان داده کوتاه آمدن ملت‌ها از آرمانهایشان مانع از تشکیل حکومت مستقل شده است، از این رو لازم است در برابر زیاده خواهان با صلابت ایستادگی کنیم.

وی افزود: با مقاومت به سرافرازی و سربلندی در میان ملت‌های دنیا دست یافته و می‌توانیم با قدرت از تمامیت ارضی خود دفاع کنیم، با ایستادگی و مقاومت در کنار قدرت دفاعی توانمندی‌های سایر جهات از جمله علم، بومی سازی دانش‌ها و تامین نیاز اساسی کشور برای دست یابی به مدارج علمی نیز رشد پیدا کرده است.     

عضو کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد: در شرایط فعلی بسیاری کشورهای همجوار در اختیار کشورهای قدرتمند که امریکا در رأس آن‌ها است قرار گرفته‌اند، بنابراین ما کشوری خاص به شمار می‌آییم که از نظر جغرافیایی نیز دارای اهمیت است و از منافع خود دفاع می‌کنیم.

تکیه بر اقتدار ایفای نقشی بی بدیل در جبهه مقاومت را به همراه داشت 

وی ادامه داد: ما نظام جمهوری اسلامی را ایجاد کرده و برای نخستین بار به دنیا اعلام کردیم که نظامی مبتنی بر اقتدار، توانمندی و استقلال هستیم، بنابراین امروز شاهد کشوری با تمام مؤلفه‌های قدرت هستیم و در رهبری جبهه مقاومت نیز نقشی بی بدیل را ایفا کردیم.

طاهرخانی اذعان کرد: قدرت‌های جهان با اینکه خود، حامی تروریسم هستند ایران را متهم به تروریسم می‌کنند، اما با تمام توطئه‌ها جبهه مقاومت فعالیت خود را با اقتدار انجام داده و تمام سیاست‌های سلطه طلبانه دشمن در منطقه، سوریه و یمن با شکست مواجه شده است.

وی درباره اهمیت اتکا به توانمندی داخلی ابراز کرد: اگر اتکا به توانمندی داخلی نبود رسیدن به اقتدار، صلابت و جایگاه کنونی ممکن نبود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در پایان اذعان کرد: تکیه بر خارج، ضعف و تسلط زیاده خواهان بر منابع را به دنبال خواهد داشت، اما امروز با اتکا به مردم خود، رهبری و مدیریت موفق به رسیدن به جایگاهی بالا در عرصه بین الملل و منطقه شدیم.

انتهای پیام/۶۰۰۶ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان