۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رهاسازی افعی‌های شاخ‌دار در قزوین و افزایش قربانیان غرق‌شدگی
کد خبر: ۳۳۵۷۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۸ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

رهاسازی افعی‌های شاخ‌دار در قزوین و افزایش قربانیان غرق‌شدگی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

رهاسازی افعی‌های شاخ‌دار در قزوین و افزایش قربانیان غرق‌شدگی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

باید قدردان رهبری شجاعانه و حکیمانه امام خامنه ای باشیم/ ملت ایران شایسته خدمت بیشتر و بهتر است

امام جمعه موقت قزوین گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی همواره پشتیبان انقلاب بوده و در حمایت از مظلومان و آسیب دیدگان پیشتاز هستند و باید اذعان کرد این چنین مردمانی شایسته خدمت بیشتر و بهتر هستند و مسئولان وظیفه دارند برای خدمت به شهروندان بیش از پیش تلاش کنند.

پیشرفت‌ها و اقتدار امروز ما نتیجه منطق مقاومت است/ "برجام" طرح نافرجامی است که نتیجه عدم مقاومت بود

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: برجام دستاوردی نداشت و همه مفاد آن عقب نشینی بود؛ ضمن اینکه خروج امریکا از برجام برخلاف ضوابط بین المللی بود و در ادامه کشورهای اروپایی هم قضیه را یکسال به تاخیر انداخته و کاری نکردند، در حقیقت برجام یک طرح نافرجامی بود که به ضرر ملت ایران انجام شد.

"صداقت در عمل" بیشتر از هر شاخصه‌ای امام خمینی را محبوب مردم کرد/ قیام امام(ره) لبیکی به صدای مظلومان جهان بود

پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه درمصاحبه با صبح قزوین گفت: صداقت در عمل چیزی بود که بیشتر از هر چیز امام را محبوب مردم کرد؛ پذیرش سخنان امام، زمانی برای مردم مرسوم شد که دیدند امام با وجود مقام رهبری همانند مردم زندگی می‌کند و اگر بنا باشد امام سخنی را به میان بیاورد ابتدا خود آن را درک کرده و عمل می‌کند.

خاطرات دانشجویان قزوین از روزه‌داری در زندگی خوابگاهی/ یاد سفره افطاری مادرمان بخیر!

زندگی در خوابگاه شیرینی و تلخی‌های خاص خودش را دارد و در ماه مبارک رمضان این خوابگاه‌ها از حال و هوای خاصی برخوردار می‌شوند.

مشغله کاری‌ام مانع حفظ کل قرآن نشد / "هوانیروز" مصداق واقعی" أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ" است

خلبان هوانیروز و حافظ کل قرآن کریم گفت: یکی از بارزترین ویژگی نیروهای هوانیروز در کنار سختی‌هایی که دارند این است که ما می‌توانیم مصداق واقعی "اشداء علی الکفار رحماء بینهم"باشیم.

آمادگی ۹۸۶ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین آمادگی ۹۸۶ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در قزوین خبر داد و گفت: وجوهات جمع‌آوری شده در کمترین زمان ممکن بین جامعه هدف شامل کودکان بی‌سرپرست، خانواده‌های نیازمند و معلولان بی‌بضاعت، سالمندان نیازمند، زنان سرپرست خانوار و دیگر اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

"شب وداع" به‌دنبال ایجاد یک جریان اجتماعی است/ ماه رمضان بیش از ماه‌های دیگر در مسیر تمدن اسلامی حرکت می‌کند

در صحیفه سجادیه به مسئله وداع با ماه مبارک اشاره‌‌ی ویژه شده‌ است که با همفکری دغدغه مندان استان تلاش کردیم تا این اصل اساسی جریان اجتماعی پیدا کند.

ماجرای رهاسازی افعی‌های شاخ‌دار در یکی از روستاهای قزوین چیست؟

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: موضوع رهاسازی مارها در حاشیه جاده روستایی در قسطین لار در دست بررسی است و احتمال رهاسازی غیرکارشناسانه توسط مراکز تحقیقات علمی وجود دارد.

معتاد مواد مخدرش را راحت‌تر از نان شبش تهیه می‌کند/ یک جُو غیرت همان صرف فعل خواستن است

هر بار که سراغ مواد می‌رفتم تا مصرف کنم با خودم می‌گفتم بابا می‌گوید یک جو غیرت، پس آن غریت که می‌گوید، کجاست، چرا من در خودم نمی‌بینم اما وقتی خواستم که آن برنامه و آگاهی را برای ترک اعتیاد بگیرم دیدم آن یک جو غیرت همان خواستن است و همان اولین باری که خواستم در این مسیر ماندم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش در پاسخ به صبح قزوین: دانش‌آموزان پس از بازرسی با چادر در جلسه امتحان حاضر شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، پس از بازرسی که طبق روال معمول بوده دانش‌آموزان با چادر در جلسه امتحان حاضر شده‌اند و این برداشت برآمده از یک سوءتفاهم ساده است.

برداشت گیلاس از ۳۵۰۰ هکتار از باغات استان قزوین

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شروع عملیات برداشت گیلاس از سطح ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغات این استان خبر داد.

هیئات مذهبی نقش بزرگی در ترویج دین‌داری مردم دارند/ روزه‌داری اعضا و جوارح ما پس از ماه رمضان باید ادامه یابد

حجت الاسلام عالی در مراسم "شب وداع" گفت: در دعای وداع امام سجاد به ما شکستگی و امید به فضل خدا را می‌آموزد، اگر بعد ماه رمضان روزه شکم به اتمام می‌رسد روزه اعضای و جوارح و فکر و باطن سرجای خود باقی است و ما می‌توانیم این روزه داری را ادامه دهیم.

تخریب ۲۰۰هکتار از باغستان قزوین طی ۱۵سال گذشته/ تکمیل نشدن پل امام رضا(ع)، هزینه‌ میلیاردی‌اش را به‌هدر می‌دهد

نشست باغستان در محل درز بان برگزار شد و در آن برای نخستین بار شهردار به صورت چهره به چهره با باغداران و فعالین عرصه باغستان دیدار و تبادل نظر کردند.

۵۱ بیمار مبتلا به "پی کی یو" تحت پوشش بهزیستی قزوین است

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: سازمان بهزیستی استان قزوین ۵۱ بیمار مبتلا به "فنیل کتونوری" یا "پی کی یو" را تحت پوشش دارد؛ که براساس دستورالعمل حمایت‌های مالی سازمان، این بیماران می‌توانند از حمایت‌های مستمر و غیرمستمر برخوردار شوند.

انهدام باند جعل اسناد در بوئین‌زهرا و کشف ۱۱تن کود شیمیایی قاچاق

فرمانده انتظامی استان از دستگیری و انهدام باند سارقان محموله میلیاردی با شيوه جعل اسناد در شهرستان "بوئین زهرا" خبر داد.

اختصاص ۳۸درصد زکات برای پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین گفت: از مجموع بیش از ۱۴میلیارد تومان زکات جمع آوری شده سال ۹۷ در استان قزوین، ۳۸ درصد برای اجرای پروژه‌های عمرانی عام المنفعه و ۶۲ درصد برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیری بالایی از کالای قاچاق خارجی و توقیف یک دستگاه کامیون در یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.

تریبون نمازجمعه بهترین مکان برای بیان مطالبات به‌حق مردم است

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: نمازجمعه و تریبون نمازجمعه بهترین مکان برای بیان مطالبات به حق مردم است و این تریبون مقدس در اختیار همه اقشار و جریان‌های سیاسی تحت ظل جمهوری اسلامی است.

رودخانه "نینه‌رود" الموت قربانی گرفت

رئیس امداد و نجات پایگاه رازمیان گفت: خانواده پسر بچه برای تعطیلات به روستای هیر الموت غربی آمده بودند که براساس بی احتیاطی این اتفاق رخ داده است.

دشمنان خدا باید از ما درشتی و استقامت ببینند/ پیش‌بینی رهبری از نابودی اسرائیل همانند پیش‌بینی امام از فروپاشی شوروی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دشمنان خدا باید از شما درشتی و استقامت ببینند و باید وحشت در دل دشمنان خدا بیندازید، همانطور که وظیفه دارید آرامش و اطمینان را برای مستضعفان و بندگان مظلوم خدا تدارک ببینید. 

انقلاب خمینی(ره) ظهور مجدد دین بود!

انقلاب خمینی، دین جدید نبود اما ظهور مجدد دین بود! اسلامی که امام روح الله به ما معرفی کرد تجلی اسلام ناب محمدی بود. اسلامی که بر پایه بشارت الهی (اَکمَلتُ لَکُم دینُکُم) و ضرورت حکومت امام معصوم بنا نهاده شده بود و قرن‌ها مورد بی مهری‌ها و بی توجهی‌های دوست و دشمن قرار گرفت.

۲نفر در سد خاکی شهرستان آوج غرق شدند+تصاویر

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین گفت: بی احتیاطی عامل مرگ دو جوان در شهرستان آوج استان قزوین شد.

اشرافی‌گری و قدرت‌طلبی مدیران با آرمان‌های امام(ره) همخوانی ندارد/ برخی مسئولان در برابر مشکلات مردم خود را به‌خواب زده‌اند

امام جمعه شهر الوند گفت: بحث مطالبه‌گری مسئله ای است که مردم باید به طور جدی آن را پیگیری کنند، چراکه برخی از مسئولان خود را به خواب زده‌اند و با پیگیری‌های مردمی از خواب بیدار می‌شوند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان