۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین مکان برگزاری نماز عید سعید فطر در قزوین اعلام شد
کد خبر: ۳۳۵۷۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۳ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مکان برگزاری نماز عید سعید فطر در قزوین اعلام شد

مکان اقامه نماز عید سعید فطر بعد از نماز صبح روز عید آماده پذیرش نمازگزاران عزیز است و تمهیدات لازم جهت حمل‌ونقل نمازگزاران از تمامی مراکز و میادین اصلی شهر مهیا‌ خواهد بود.

مکان برگزاری نماز عید سعید فطر در قزوین اعلام شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ ستاد نماز عید فطر قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع عموم مردم شریف و ولایتمدار قزوین می‌رساند از آنجا که برگزاری باشکوه و یکپارچه نماز وحدت‌آفرین عید سعید فطر و عمل به سنت رسول خدا نیازمند تدارک فضایی بزرگتر از محل برگزاری نمازجمعه بوده است، امسال این نماز با حضور شکوهمند و یکپارچه شما متدینین به امامت آیت الله عابدینی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه قزوین، از ساعت 7صبح روز عید در میدان "سید حسن نصرالله" ابتدای بلوار شهید لشگری برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مکان اقامه نماز عید سعید فطر بعد از نماز صبح روز عید آماده پذیرش نمازگزاران عزیز است و تمهیدات لازم جهت حمل‌ونقل نمازگزاران از تمامی مراکز و میادین اصلی شهر مهیا‌ خواهد بود.

توصیه می‌شود نمازگزاران محترم برای حضور در مراسم از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و حتی‌الامکان مهر و سجاده یا زیرانداز همراه داشته باشند.

شکوه و عظمت این همایش دینی عظیم، با حضور شما برگ زرین و نورانی دیگری در حافظه تاریخ پرافتخار دارالمؤمنین قزوین رقم خواهد زد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان