۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین انتصاب سیاسی مشاور امور جوانان توسط استاندار جفا در حق دیگر جوانان است
کد خبر: ۳۳۵۶۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۱ ساعت: ۱۶:۱ ↗ لینک کوتاه

عضو مجمع جوانان استان قزوین:

انتصاب سیاسی مشاور امور جوانان توسط استاندار جفا در حق دیگر جوانان است

عضو مجمع جوانان استان قزوین گفت: تمام جوانانی که در مجمع حضور دارند، جوانانی هستند که در تمام حوزه‌ها فعالیت دارند و این احساس مجمع و جوانان است که مدیران استان و به ویژه استاندار در حق جوانان استان جفا کردند.

انتصاب سیاسی مشاور امور جوانان توسط استاندار جفا در حق دیگر جوانان است
 

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ انتصاب مشاور امور جوانان استانداری قزوین در روزهای اخیر بازتاب و واکنش گسترده‌ای را در استان در پی داشته است که رسانه‌های مختلف به آن پرداختند.

با توجه به دخیل بودن نگاه سیاسی در این انتصاب، شاهد حضور فردی در این منصب بودیم که از جهات مختلف صلاحیت حضور در این جایگاه را ندارد و دلایل واضحی از سوی منتقدان در این رابطه مطرح می‌شود.

جواد خان نائب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شاخص، در خصوص انتصاب مشاور امور جوانان استاندار قزوین، اظهار کرد: جای تقدیر است که استاندار نگاه ویژه‌ای به جایگاه جوانان دارند اما انتصابی که اخیرا در حوزه جوانان داشتند علی رغم میل باطنی وی بوده و طبق شنیده‌ها حاکی از آن است که بر اساس فشارهای سیاسی در استان انجام شده است.

وی افزود: با توجه به سابقه امنیتی و سیاسی که این مشاور جوانان در گذشته داشته، جای سوال دارد که این شخص چگونه مراحل گزینشی را گذرانده و تایید صلاحیت شده است؟.

عضو مجمع جوانان استان قزوین بیان کرد: آنچه که در حوزه جوانان حائز اهمیت است، این است که در حوزه جوانان استان که چه از نظر سیاسی و چه از نظر فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کنند نیز جوان شایسته و نخبه کم نداریم که استاندار بر اساس اولویت صدم، گزینه‌ای خارج از استان را انتخاب کردند.

خان نائب ابراز کرد: این فرد را در حوزه مجمع جوانان در این مدت ۳سال حتی یک بار هم ندیدیم و حضور نداشته است لذا این‌ها دلایل واضحی است که این انتخاب کاملا سیاسی بوده است.

جوان نخبه در استان قزوین کم نداریم

وی گفت: با توجه به اینکه مجمع جوانان با بیشترین رای جوانان استان روی کار آمده است، بلندگوی گویا و صریح حوزه جوانان در استان است.

عضو مجمع جوانان استان قزوین افزود: این اتفاقات اخیر گلایه جوانان استان به خصوص مجمع جوانان را برانگیخت و باعث شد بیانیه‌ای به دور از فضای سیاسی بلکه به عنوان یک تکلیف شرعی را صادر کنیم و نامه‌ای به معاونت جوانان در وزارتخانه بنویسیم و طلب احقاق حق کنیم.

خان نائب تصریح کرد: تمام جوانانی که در مجمع حضور دارند، جوانانی هستند که در تمام حوزه‌ها فعالیت دارند و این احساس مجمع و جوانان است که مدیران استان و به ویژه استاندار در حق جوانان استان جفا کردند.

وی تاکید: برای انتخاب مشاور جوانان حداقل باید از اداره کل ورزش و جوانان استان مشورت می‌گرفتند و از طرفی رزومه‌ای که باید در یک مشاور جوانان وجود داشته باشد میزان کار اجرایی است که باید در استان داشته باشد.

عضو مجمع جوانان استان قزوین اضافه کرد: بحث بعدی این است که باید دید این فرد چه میزان حوزه جوانان و استان را می‌شناسد و از همه مهمتر اینکه باید بومی استان باشد.

خان نائب در پایان گفت: مسئله مهم دیگر این است که چه میزان در بین مدیران رده بالا و مدیران زیردستی و جوانان استان دارای مقبولیت و محبوبیت است.

انتهای پیام/2002

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان