۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین پیام تشکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین از حضور مردم در راهپیمایی روز "قدس"
کد خبر: ۳۳۵۶۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۱ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

پیام تشکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین از حضور مردم در راهپیمایی روز "قدس"

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین از حضور حماسی و گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کردند.

پیام تشکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین از حضور مردم در راهپیمایی روز "قدس"
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی از حضور گسترده و حماسی مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و  تشکر کردند.
 
متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون (فصلت / 30)

مردم شریف و انقلابی استان قزوین حضور حماسی و خروش فریادهای شما در حمایت از مردم مبارز فلسطین و گروه های مقاومت و اعلام موضع صریح  نسبت به معامله قرن، قدم دیگری در مسیر نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی بود.

علی رغم همه تحریم ها و تهدیدهای دشمنان، فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای شما با قدرتی فراتر از موشک‌ها بر ساختمان فرسوده رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی فرود آمد و آن را بیشتر از پیش تخریب کرد و اندک زمانی بیشتر تا فروپاشی کامل آن باقی نمانده است. 

اینجانبان ضمن عرض تبریک به جهت این حضور پرشکوه، مراتب سپاس و تشکر خویش را از حضور دشمن‌شکن شما مردم شریف استان و همچنین تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی و اجرای این حماسه بزرگ ابراز نموده و به درگاه خداوند متعال از این همه لطف شکرگزاریم.

امید است تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و در پیروی از معظم له تا رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید بوده و مشمول دعای خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) شویم.

عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان