۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ملت ایران پای کار حمایت از مظلومین فلسطین هستند/ مسئولان قدردان مردم باشند
کد خبر: ۳۳۵۶۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۰ ساعت: ۱۲:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

ملت ایران پای کار حمایت از مظلومین فلسطین هستند/ مسئولان قدردان مردم باشند

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: هرچقدر تهدید و فشار افزایش یابد وحدت مردم نیز بیشتر می‌شود، از این رو بازتاب راهپیمایی امسال مهمتر از سال‌های گذشته است، زیرا با فشار و تهدیدهای زیادی روبرو هستیم.

ملت ایران پای کار حمایت از مظلومین فلسطین هستند/ مسئولان قدردان مردم باشند

روح الله بابایی صالح در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان یادگار امام خمینی(ره) بوده و هر سال صفوف عظمت مردم را در راه پیمایی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امسال باتوجه به شرایط موجود، باید مردم هر چه باشکوه‌تر و با عظمت شرکت کنند و به حول قوه الهی همه مسلمانان و غیر مسلمانان و همشهریان در اقصی نقاط استان و کشور با وحدت مقابل استکبار و صهیونیسم در راه پیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس عنوان کرد: هرچقدر تهدید و فشار افزایش یابد وحدت مردم نیز بیشتر می‌شود و راه پیمایی امسال مهمتر از سال‌های گذشته است، زیرا با فشار و تهدیدهای زیادی روبرو هستیم.  

وی افزود: مردم در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و پای کار هستند، از امام راحل و رهبری حمایت می‌کنند و در روز قدس تجدید میثاق خواهند کرد.

مردم در 22بهمن حمایت خود از انقلاب و نظام را اعلام کردند

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین بیان کرد: ملت ما در 22بهمن نشان دادند که پای انقلاب، دولت و حکومت خواهند بود، راه پیمایی روز قدس نیز هر چقدر باشکوه‌تر باشد مشت محکمی برای دشمنان است.

وی ادامه داد: مردم در فشار اقتصادی قرار دارند، اما این دلیلی برای شرکت نکردن در راهپیمایی روز قدس نیست، چراکه ما نظام و انقلاب را براحتی به دست نیاورده‌ایم.

بابایی صالح گفت: درواقع مردم سختی را تحمل می‌کنند اما در برابر دشمن کوتاه نمی‌آیند و پای کار هستند، مسئولین نیز باید قدر ملت را بدانند و به آنها کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان