۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین فلسطین جزو آرمان‌های ماست و به امنیت ملی ایران گره خورده است
کد خبر: ۳۳۵۶۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۰ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم تاکستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

فلسطین جزو آرمان‌های ماست و به امنیت ملی ایران گره خورده است

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: مردم آگاه و خوش فکر هستند می‌دانند علی رغم مشکلات اقتصادی موجود باید در راهپیمایی روز قدس که درواقع با امنیت ملی در ارتباط است حضور پیدا کنند و از این رو یکپارچه در آن شرکت می‌کنند.

فلسطین جزو آرمان‌های ماست و به امنیت ملی ایران گره خورده است

بهمن طاهرخانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: امروز رژیم جعلی اسرائیل با غصب سرزمین‌های اسلامی و کشتار مسلمانان فلسطین به عنوان صاحبان اصلی، دولتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم قدرت و قاطعیت دنیای اسلام را به رخ دنیای استکبار بکشیم و از مطالبات مردم فلسطین که درواقع منافع جهان اسلام است، حمایت کنیم.

 نماینده مردم تاکستان در مجلس ابراز کرد: باتوجه به سیاست‌های منطقه‌ای و استفاده از داعش برای تسلط به سرزمین‌های اسلامی که مورد حمایت اسرائیل بوده، لازم است دست به دست هم داده و برای دفاع از منافع کشور و جهان قاطع‌تر باشیم.

وی افزود: علی رغم بحث‌ها و مشکلات اقتصادی که قابل پذیرش است و باید دولت مردان و مسئولین به فکر معیشت باشند، مردم فهیم، آگاه، خوش ذوق و خوش فکر هستند و می‌دانند که در سایه امنیت می‌توان به رفاه رسید و از این رو در راه پیمایی شرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد: درواقع آرمان و اعتقاد ما از اهمیت بالایی برخوردار است، بویژه اینکه با امنیت ملی ما گره خورده است.

وی گفت: اسرائیل اگر قدرت داشته باشد رحم نخواهد کرد؛ مردم این آگاهی را دارند که روز قدس فارغ از اعتراضات به اقتصاد اهمیت دارد و برای عمل به فرامین رهبری یکپارچه در راهپیمایی این روز حضور پیدا کردند و امروز شاهد این اقتدار بودیم.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان