۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین روز "قدس" به کابوسی برای اسرائیل بدل گشته است
کد خبر: ۳۳۵۶۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۰ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین درحاشیه راهپیمایی روز قدس:

روز "قدس" به کابوسی برای اسرائیل بدل گشته است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تنها صدایی که امروز یکپارچه بر سر اسرائیل فرود می‌آید و تبدیل به یک کابوس برای آنها شده در روز جهانی قدس است؛ چراکه در چنین روزی مردم در مقابل سیاست‌های شوم صهیونیست بین الملل هم‌صدا و هم‌نوا می‌شوند.

روز "قدس" به کابوسی برای اسرائیل بدل گشته است

حجت الاسلام علی نعمت‌اللهی در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: روز قدس یادگار ماندگاری از بزرگ معمار انقلاب اسلامی و در واقع یک حرکت بسیار دقیق، هوشمندانه و هدفمندی بود که توسط ایشان صورت گرفت.

وی افزود: با وجود گذشت سالیان سال از این موضوع ما همچنان شاهد آثار و برکات این حرکت هستیم که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: مردم آزاد و آزادی‌خواه فلسطین سال‌هاست که تحت نفود استعمار و استثمار بوده و پدیده شوم صهیونیست بین‌الملل در سرزمین آبا و اجدادی آنها جا خشک کرده است.

نعمت اللهی بیان کرد: حضور اسرائیل و دولت مستقلی به نام اسرائیل که برخی مجامع بین المللی به سمت رسمیت شناختنش هستند، حکایت از یک استراتژی بلند مدتی دارد تا در واقع یهود را در کنار جهان اسلام بگمارند و به نوعی فضای خاورمیانه را کنترل کرده و آن را در دست داشته باشند.

وی تاکید کرد: روز قدس روزی است که دنیای اسلام به این شیطنت‌ها پاسخ یکصدا می‌دهد و به همه دنیا اعلام می‌کند که اینگونه نیست که ما در مقابل توطئه‌های شما بر علیه جهان اسلام ساکت نشسته‌ایم و در خوابیم.

این مسئول عنوان کرد: همانها بودند که نقشه نیل تا فرات را می‌کشیدند و به دنبال دست اندازی به همه کشورهای اسلامی بودند، اما خوشبختانه هیچ کدام از نقشه‌های آنها تاکنون نتوانسته عملی شده و به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: ما دیدیم که حزب الله لبنان و برادران ما در فلسطین کار را به جایی رساندند که با جنگ ۳۳ روزه و ۳ روزه و ۲ روزه اسرائیل را به زانو درآورده و تسلیم کردند.

نعمت اللهی بیان کرد: در روز قدس مردم هم‌صدا و هم‌نوا در مقابل همه سیاست‌های شوم صهیونیست بین الملل می‌شوند اما صد حیف که این صدا فقط از حلقوم مردم بیرون می‌آید ای کاش دولت‌های منطقه نیز این سیاست‌ را دنبال می کردند همچنانکه امام راحل فرمودند اگر دولت‌های اسلامی هر کدام یک سطل هم آب بریزند اسرائیل را آب می‌برد.

وی تصریح کرد: امروز شاهد فریاد مردم هستیم و دولت‌ها نه تنها در کنار مردم نیستند بلکه بر علیه مردم بوده به طوری که توطئه‌هایی که امروز دولت‌های اسلامی در منطقه طراحی می‌کنند به مراتب از سیاست‌های دولت‌های پشت پرده مخرب‌تر است به طور مثال می‌بینیم عربستان که به دروغ مدعی مرکزیت جهان اسلام است چگونه از اسرائیل حمایت می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز کرد: مردم ما باید هوشمندانه عمل کنند و مراقب باشند تحت تاثیر القائات جهانی و حتی شرایط داخلی قرار نگیرند و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی عنوان کرد: تنها صدایی که امروز یکپارچه بر سر اسراییل فرود می‌آید و تبدیل به یک کابوس برای آنها شده روز جهانی قدس است لذا همه آحاد جامعه باید در این راهپیمایی حضور باشکوهی داشته باشند.

نعمت‌اللهی ادامه داد: امیدواریم به فضل الهی این راهپیمایی را به سیل خروشانی بر علیه سیاست‌های اسراییل در منطقه تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: در این شرایط حساس که کشور مورد تحریم اقتصادی آمریکا قرار دارد؛ به خوبی می‌دانیم همه شیطنت‌هایی که بر علیه جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد لابی صهیونیست است.

این مسئول گفت: حضور ما در راهپیمایی روز قدس به نوعی فریاد بر سیاست‌های اقتصادی آمریکا بر علیه ملت مظلوم ایران و همچنین سایر ملت‌های جهانی است.

وی در پایان بیان کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس در واقع طرفداری از مظلوم و فریاد بر سر ظالم است امیدوارم مردم استان ما نیز همچون سایر اقصی نقاط ایران اسلامی و همچنین همراه با مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی در این روز پیام محکمی را به اسرائیل و اذناب آن دهند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان