۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین طرح "روایت خورشید" افتتاح شد
کد خبر: ۳۳۵۵۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۵ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

همراه با اکرانِ مستند روایت رهبری؛

طرح "روایت خورشید" افتتاح شد

طرح روایت خورشید اکنون آماده اعزامِ سخنران با موضوع سیره و سبک رهبری آیت‌الله خامنه‌ای به مساجد، هیئت‌های مذهبی، ادارات و سایر محافل و مجالس است.

طرح "روایت خورشید" افتتاح شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ در مراسم افتتاحیه طرح روایت خورشید، که پس از اقامه نمازجمعه، در محل شبستان امیرالمؤمنین برگزار شد، ابتدا گزیده‌ای از مستند سه ساعته «روایت رهبری» اکران شده و سپس استاد مسعود رضایی به بررسی مستند و پاسخگویی به سؤالات پرداخت.

مستند «روایت رهبری»، روایتی دست اول از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است که توسط دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی تولید و در این مراسم گزیده‌ای از آن اکران شد.

در ادامه استاد مسعود رضایی، محققِ این مستند و معاونِ دفتر مطالعات و تدوینِ تاریخ معاصر ایران، به بررسی مستند پرداخته و پاسخگوی سؤالاتِ مخاطبان بود.

هم‌چنین حجت‌الاسلام دائی دائی در این جلسه گفت: در ایام چهلمین سالگردِ پیروزی انقلاب کبیر اسلامی، طرح روایت با هدف برگزاری جلساتِ سخنرانی و گفت‌گو درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا شد.

در این طرح، بیش از دویست جلسه در مدارس، مساجد، ادارات در سطح استان قزوین برگزار شد.

مسئول مؤسسه روایت حق افزود: جمع‌بندیِ دوستان این بود که نیاز است اتفاق مشابهی برای دفاع از رهبر انقلاب و تبیین سبک و سلوک رهبریِ آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شود. طرح روایت خورشید با همین هدف طراحی شده و اکنون آماده اعزامِ سخنران با موضوع سیره و سبک رهبری آیت‌الله خامنه‌ای به مساجد، هیأت‌های مذهبی، ادارات و سایر محافل و مجالس است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت درخواست راوی یا سخنران برای برگزاری جلسات، یا کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.Revayat.org مراجعه یا عدد 2 را به شماره 3573 281 0919 پیامک کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان