۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مدیرکل امور شوراهای استان قزوین پاسخ می‌دهد
کد خبر: ۳۳۵۵۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۴ ساعت: ۱۵:۱۴ ↗ لینک کوتاه

تغییر شهردار اقبالیه، از شایعه تا واقعیت؛

مدیرکل امور شوراهای استان قزوین پاسخ می‌دهد

شایعات پیرامون برکناری شهرداری اقبالیه، این روزها حاشیه ساز شده است.

مدیرکل امور شوراهای استان قزوین پاسخ می‌دهد
 

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر برکناری شهردار اقبالیه توسط شورای این شهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در این اخبار آمده بود؛ "شنیده‌ها حاکی از آن است که شورای شهر اقبالیه با شهردار محمودآباد نمونه برای پست شهرداری اقبالیه به توافق رسیده‌اند، در پی بالا گرفتن اختلافات شورای شهر اقبالیه با اکبرپور شهردار فعلی نیز گزینه استعفا پیشنهاد شده که در غیر این صورت استیضاح خواهد شد.

بر اساس این شنیده‌ها گویا رحیملو شهردار محمودآباد نمونه که از اهالی اقبالیه است نیز مدتهاست برای رسیدن به این پست در تلاش است، رحیملو از افراد نزدیک در ستاد انتخاباتی داوود محمدی است و به نظر می‌رسد چینش انتخاباتی در این راستا انجام شود."

برای پیگیری این موضوع و بررسی صحت این تغییر و تحولات به گفت‌وگو با مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین پرداختیم.

شایعات مدیران شهری را به حاشیه می‌برد

وی اظهار کرد: تمامی این مطالب شایعه است، تا کنون خبر رسمی از مسئولین محلی شهر اقبالیه در این خصوص شنیده نشده است.

صالحی ابراز کرد: شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که رسمیت ندارد و وقتی از منابع رسمی اعلام نشده نباید به آن استناد کرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت: افراد از روی ناآگاهی مطالبی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند که درست نیست.

این مسئول تصریح کرد: وقتی مسئولی در حال فعالیت و کار است درست نیست که چنین مطالبی را پیرامون آن منتشر کنند چراکه این نوع شایعات مدیران شهری را به حاشیه می‌برد.

انتهای پیام/2002

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان