۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کشف میلیاردی گوشی تلفن‌همراه قاچاق و تصادفی که یک کشته برجای گذاشت
کد خبر: ۳۳۵۵۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۴ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

کشف میلیاردی گوشی تلفن‌همراه قاچاق و تصادفی که یک کشته برجای گذاشت

فرمانده انتظامی استان از کشف گوشی تلفن همراه قاچاق در قزوین و دستگیری ۲ نفر در این خصوص در قزوین خبر داد.

کشف میلیاردی گوشی تلفن‌همراه قاچاق و تصادفی که یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

کشف میلیاردی گوشی تلفن همراه قاچاق در قزوین

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در آزادراه "قزوین – زنجان" به یک دستگاه خودرو پژو "آردی" با 2 سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 30 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق و لوازم جانبی آن که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریالی اقلام کشف شده برابراعلام کارشناسان یاد آور شد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

حاجیان تصریح کرد: ازآنجایی که قاچاق باعث ایجاد اختلال در امنیت نظام اقتصادی کشور می شود، پلیس از تمام قابلیت های خود برای مبارزه با این پدیده استفاده خواهد کرد

برخورد سواری پراید با کامیونت یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع تصادف جرحی در لاین جنوبی آزادراه "قزوین - زنجان" حوالی پمپ بنزین دو قلو ها نرسیده به شهرک "مینودر"بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بيان اينكه با حضور ماموران مشخص شد یک دستگاه سواری "پراید" در آزادراه "قزوین– زنجان" با یک دستگاه کامیون "ایسوزو" برخورد کرده بود، افزود: در این حادثه سرنشین سواری "پراید" به علت شدت ضربه وارده در دم فوت کرده و راننده سواری "پراید" به علت جراحت وارده به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت: كارشناسان پليس راه علت اين تصادف را عدم توجه به جلو ناشی خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده سواری "پراید" نسبت به کامیون "ایسوزو" اعلام كردند.

وی از رانندگان درخواست کرد: هنگام خستکی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز و با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کامل به مسیر خود ادامه دهند.

کشف خوراک طیور قاچاق در قزوین

سرهنگ مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه در سطح شهر قزوین افرادی با یک دستگاه خودروی "وانت پیکان"قصد انتقال مقادیری خوراک طیور (دانه های روغنی) قاچاق را دارند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم و اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی و تائید صحت موضوع با تلاش ماموران پلیس آگاهی خودروی مورد نظر شناسائی و توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار یک تن خوراک (طیور) فاقد مجوز کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی خوراک قاچاق کشف شده را 100 میلیون ریال اعلام کردند.

کشف سوخت قاچاق در بوئین زهرا

سرهنگ "حسین علیان نژادی" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فراورده های سوختی ماموران کلانتری 11 شهرستان "بوئین زهرا"، درحین گشت زنی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی از مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل سوخت بوده که در بازرسی از خودرو مورد نظر به میزان 15 لیتر سوخت قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در پایان با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر 360میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان