۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین عده‌ای بزدل می‌گویند چاره ای جز دست‌کشیدن از آرمان‌ها نداریم/ مقاومت تنها راه نجات ماست
کد خبر: ۳۳۵۵۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۴ ساعت: ۱۳:۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

عده‌ای بزدل می‌گویند چاره ای جز دست‌کشیدن از آرمان‌ها نداریم/ مقاومت تنها راه نجات ماست

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: امروز هم عده ای می‌گویند چاره ای جز دست کشیدن از آرمان ندارید، هر وقت محاسبه مادی را مبنا قرار دادیم نتیجه اش و عدم پیشبرد اهداف را دیده ایم، هر وقت چشم از دست خدا برداشتیم و چشم به شیطان بزرگ دوختیم درمانده می‌شویم.

عده‌ای بزدل می‌گویند چاره ای جز دست‌کشیدن از آرمان‌ها نداریم/ مقاومت تنها راه نجات ماست

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر امروز(شنبه) در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور سردار شاهرخی، فرمانده سپاه استان قزوین، زاهدی استاندار قزوین، فرمانده لشگر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رزمندگان و خانواده‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس برگزار شد.

سردار شاهرخی در این گردهمایی اظهار کرد: امنیت و سربلندی امروز خود را مدیون شهدای انقلاب اسلامی، شهدای 8 سال دفاع مقدس مدافعان خرم و مدافعان حریم امنیت می‌دانیم که هستی خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با خدا معامله کردند.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم در دوران جنگ تحمیلی دشمن شاد نشدیم و این دوره از تاریخ به عکس سایر زمان‌ها که گاهی با شکست مواجه شده ایم، می‌توانیم تماما به آن افتخار کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) مطرح کرد: ما به عنوان مجموعه نظامی کشور افتخار می‌کنیم که لیاقت داشته ایم در جمع رزمندگان حضور داشته باشیم و بتوانیم از نعمت انقلاب اسلامی که خداوند نصیب کشور کرده با تمام قدرت پاسداری کنیم و نیز عبرت عملیاتی به بزرگی عملیات بیت المقدس چراغ راه ما برای مواجهه با اتفاقات آینده است.

وی با یادآوری جمله امام خمینی (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: امام با بیان این جمله نقش آفرینی نیروهای مسلح و پشتیبانی ملت شریف را نادیده نمی‌گیرند بلکه امروز و فردا را می‌بینند که جمله ای اینچنینی را بیان می‌کنند.

این مسئول نظامی عنوان کرد: رژیم بعث مطمئن به حفظ خرمشهر بود، همه چیز هم برایش فراهم بود و نیرو و استحکام هم برای جلوگیری از حضور ما در اختیار صدام بود و کارشناسان دنیا هم اعلام می‌کردند ما قدرت فتح را نداریم، با مقاومت نمیشود راه به جایی برد و ایران باید مذاکره کند تا حرف صدام را بشنود و بدون چون و چرا قبول کند تا بلکه جنگ تمام شود و راه دیگری هم وجود ندارد.

وی افزود: در آن زمان بزدل‌های داخلی هم می‌گفتند باید مقاومت را کنار بگذاریم، ولی اراده فولادین رزمندگان، ملت بصیر و امام امت بر بازپس گیری خرمشهر بود و همه جهان دیدند که شد؛ تحلیل‌ها همه پوچ از آب درآمد و اگر امام (ره) گفتند که خدا خرمشهر را آزاد کرد یعنی همیشه بدانید همیشه پیروزید اگر بر خدا تکبه کنید تا اراده خداوند را ببینید.

شاهرخی اضافه کرد: خداوند در دل ده‌ها هزار نفر از اشغالگران رعب قرار داد که تسلیم شوند، چراکه این ملت خالصانه به خدا متکی شد و از تمام وجود یا الله گفت و این قدرت بروز پیدا کرد.

وی تبیین کرد: امروز هم عده ای می‌گویند چاره ای جز دست کشیدن از آرمان ندارید، ولی بدانید اگر به خدا متکی باشیم پیروز خواهیم شد و صحنه‌های مشابه را دیدیم و مقابلش را هم دیدیم. هر وقت محاسبه مادی را مبنا قرار دادیم نتیجه اش و عدم پیشبرد اهداف را دیده ایم، هر وقت چشم از دست خدا برداشتیم و چشم به شیطان بزرگ دوختیم درمانده می‌شویم.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند بود، با چه محاسبه ای جز اراده خدا انقلاب کردیم و در جنگ پیروز شدیم؟ شهدای ما برای حفظ عزت جان دادند و به ایندگان گفتند راه ما را طی کنید که از این راه به امنیت و عزت می‌رسید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گقت: مقاومت را انتخاب کنید که راه نجات و سربلندی است و در دل دشمن ترس ایجاد می کند ولی با دلخوشی بر لبخند دشمن او را بر سرنوشت خود حاکم میکنید و این درس همیشگی تاریخ است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان