۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین صدور حکم شهردار سابق یکی از شهرستان‌های قزوین و حاشیه‌های انتصاب یک حامی فتنه‌
کد خبر: ۳۳۵۵۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۴ ساعت: ۹:۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

صدور حکم شهردار سابق یکی از شهرستان‌های قزوین و حاشیه‌های انتصاب یک حامی فتنه‌

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

صدور حکم شهردار سابق یکی از شهرستان‌های قزوین و حاشیه‌های انتصاب یک حامی فتنه‌

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

نام ننگ زمین‌خواران خائن و غارتگران بیت‌المال در کنار نام دشمنان ثبت می‌شود/ انتصاب فتنه‌گران بازداشت شده در استان آفت است

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: متاسفانه می شنویم در استان قزوین کسانی که در فتنه های رخ داده علیه نظام و امنیت ملی و امنیت کشور و دین حضور داشتند و بازداشت شده اند، مسئولیت گرفته اند. چگونه این فرد از فیلتر نهادهای امنیتی رد شده و از بازرسی ها عبور کرده است.

شورای شهر و شهرداری به وعده حمایتی خود عمل نکرد/ نگذارید افتخار ثبت کوچکترین آفرودکاران جهان از ایران سلب شود

مربی کوچکترین آفرودکار جهان گفت: از فدراسیون انتظار می‌رود برای حمایت از این نوظهوران جهانی کارشناسی برای داوری به استان راهی کنند و در منطقه‌ی مانند کورانه از محمدمهدی آزمون بگیرد و حمایت‌های لازم را برای برافراشته شدن پرچم ایران در جهان انجام دهند.

اخلاص رزمندگان مهمترین عامل پیروزی در عملیات بیت‌المقدس بود/ تقدیم ۱۶۱ شهید از قزوین در عملیات آزادسازی خرمشهر

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قزوین گفت: مهمترین عامل پیروزی در عملیات بیت المقدس اخلاص، یکپارچگی و اطاعت از فرماندهی بود؛ چراکه رزمندگان ایرانی با انگیزه الهی در این مسیر قدم برداشتند و با دشمن جنگیدند.

جشن روزه اولی‌ها ویژه ۴۰۰دانش‌آموز قزوینی برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: جشن روزه اولی‌ها، ویژه دانش‌آموزان پسر پایه نهم برای هشتمین سال متوالی در قزوین برگزار می‌شود.

۴ سال است میزبان همت خیرین ماه رمضان هستیم/ برگزاری افطاری ساده در هادی‌آباد

مسئول برگزاری افطاری ساده در قزوین گفت: امسال مراسم افطاری ساده در منطقه‌ی هادی آباد که بیشترین افراد مستضعف را دارد در قالب افطار مختصر نان و پنیر، خرما و سوپ در شب ولادت با سعادت امام حسن (ع)برگزار می‌شود.

علل افزایش "کودک همسری" باید شناسایی و برخورد شود/ تعیین و محدودکردن سن در ازدواج اقدام غلطی است

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: تعیین سن و محدودکردن سن در ازدواج اقدام غلطی است چراکه افراد با توجه به شرایط خانوادگی، تجربیات، شغل و موقعیت اجتماعی متفاوت هستند و ازدواج بستگی به شرایط موجود فرد دارد.

رفع تصرفات دولتخانه صفوی نیازمند همکاری مسئولان است/ با هنجارشکنی تورهای مسافرتی قزوین برخورد می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: رفع تصرفات در دولتخانه باید جدی گرفته شود که امیدواریم که با همکاری نمایندگان مجلس، مسئولین و امام جمعه قزوین بتوانیم متصرفین را از این محدوده خارج کنیم.

"نان مهربانی"، طرحی که تلاش کرد تا سفره‌ای بی‌نان نماند

این خیر قزوینی درباره طرح اجرایی "نان مهربانی" تصریح کرد: روزانه ۳۰۰عدد نان به نیازمندان تعلق می‌گیرد و ساعت کاری نانوایی برای اهدای نان همه روزه از ساعت۶صبح الی ۲۳شب است.

علت مشکلات اقتصادی دورماندن فضای اقتصاد از روحیه جهادی و بسیجی است/ در عمل به چشم‌انداز ۲۰ساله کوتاهی کردیم

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اقتدار ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به واسطه ثمره تفکر بسیجی و روحیه انقلابی است، اما در حوزه اقتصادی از تفکر جهادی و بسیجی دور ماندیم و نتوانستیم با قوت عمل کنیم.

خرمشهرهای پیش رو ...

این مبارزه « آبادانی نیز به‌دنبال دارد» یعنی همانطور که در عین ناباوری به‌تعبیر امام(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» پیروز میدان « خرمشهرهای پیش رو » نیز ملت ایران خواهند بود.

شب‌ قدر مظهر لطف و رحمت خداوند به بندگانش است/ در شب‌های احیا درباره گذشته و حال و آینده خود فکر کنید

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه شب‌ قدر مظهر لطف و رحمت و عطوفت پروردگار عالم نسبت به بندگانش است، گفت: اینکه یک شب از هزار ماه بالاتر باشد نهایت لطف خداوند در حق بندگانش است؛ از این رو متوجه می‌شویم که پروردگار عالم، بنای بر مهربانی و بهشتی کردن بندگان خود دارد.

برخورد قاطع و قانونی با تورهای مسافرتی غیرمجاز در قزوین/ ۴۸دفتر خدمات مسافرتی مجاز فعالیت دارند

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان قزوین گفت: انجمن صنفی خدمات مسافرتی و جهانگردی به کلیه افراد حقیقی و حقوقی که اقدام به برگزاری تور بصورت غیر مجاز دارند، اخطار نهایی می‌دهد که درصورت مشاهده هرگونه تخلف طبق ضوابط و قوانین با قاطعیت تمام برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

۳ کشته در سوانح رانندگی و دستگیری سارق جواهرات

رئيس پليس راه استان از وقوع یک سانحه رانندگی و کشته شدن ۲ تن و مصدومیت یک نفر در شهرستان "آبیک" خبر داد.

مجتمع ۹۰۶ واحدی فرهنگیان قزوین پلمب شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: برج مسکونی ۹۰۶ واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان در پونک قزوین به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات قانون کار پلمب شد.

اعضای ستاد انتخابات استان قزوین تعیین شدند

با حکم استاندار اعضای ستاد انتخابات استان قزوین تعیین شدند.

 رای پرونده شهردار سابق یکی از شهرستان‌های استان و ۳ همدست وی صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از صدور رای بدوی متهمان پرونده یکی از شهرداری‌های استان خبر داد.

وجود ۱۴۰۰ گونه گیاهی در معرض انقراض/ فرونشست دشت قزوین ۶۰برابر استاندارد اروپاست

دبیر شبکه محیط زیست و منابع طبیعی کشور گفت: فرونشست در بخش‌هایی از دشت قزوین به نزدیک ۲۵ سانتی متر رسیده که بیش از ۶۰برابر استاندارد اتحادیه اروپا است.

سقف‌های گران!/ توفان تورم رهاشده بازار مسکن را درمی‌نوردد

وضعیت فعلی بازار ملک و مسکن را باید رکود تورمی خواند؛ چراکه با وجود رکود وضعیت خرید و فروش، به دلیل تورم لجام‌گسیخته حاکم بر اقتصاد ما، قیمت‌ها بدون هیچ منطقی افزایش می‌یابد.

غرق شدگی عامل مرگ کودک و مرد قزوینی شد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین از فوت دو تن از هموطنان ما در قزوین به علت غرق شدگی خبرداد.

ردپای افراد هیچ‌کاره در پیگیری طرح‌های شهری/ مسئولانی که به جای عمل، رفتار دلال‌های معاملات ملکی را دارند

شورای اسلامی شهرها و روستاها نقش مهمی را در مدیریت شهری و آینده شهر به عهده دارند اما امروز به نحوه عملکرد انتقادهای فراوانی به شورای شهر قزوین وارد است که لازم است مورد توجه جدی قرار گیرد.

تاکنون ۷۲ اهدای عضو در قزوین انجام گرفته است/ راه‌اندازی واحد پیوند کلیه در استان

مسئول واحد پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: اهدای عضو هر فرد مرگ مغزی به ۸نفر زندگی دوباره می‌بخشد و ترویج این اقدام نیازمند ارتقای سطح آگاهی نسبت به تفاوت کما با مرگ مغزی و فرهنگ سازی عمومی است.

۴۴۵هزار اثر برخوردار از شناسه "شامد" درفضای مجازی منتشر می‌شود

مدیر شبکه ملی فرهنگ کشور گفت: ۴۴۵هزار اثر دارای "شامد" هستند که بصورت کد یا لوگو در فضای مجازی منتشر می‌شود.

جمعیت سالخورده قزوین در ۲۵ سال آینده به ۱۸درصد می‌رسد/ دولت مانع مهاجرت نخبگان شود

پژوهشگر جمعیت شناسی در قزوین گفت: در سال‌های آتی برخی از جوانان با توجه به مرگ و میرهای رخ داده به مرحله سالخوردگی می‌رسد و طبق پیش بینی موجود جمعیت سالخوردگی در سال ۱۴۲۵ در کشور به ۲۰درصد و در استان قزوین به۱۸درصد می‌رسد.

۲۵ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم قزوین توزیع می‌شود

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان از توزیع ۲۵ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم سطح استان در قالب اجرای طرح اطعام رضوی ویژه ماه مبارک رمضان در قزوین خبر داد.

دشمن ذهن و قلب ما را مورد هدف قرار داده است/ جنگ نرم از تغییر ذهنیت آغار می‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در قزوین گفت: دشمن ذهن و قلب افراد را هدف قرار می‌دهد و برای تحقق اهدافشان اتاق فکری راه انداخته تا ذهن مردم جامعه را درگیر کند، بنابراین مجاهد عرصه جنگ نرم باید دارای قدرت تشخیص بوده و به راه درمان نیز آگاه باشد.

قزوین جزو ۱۰ استان برتر احسان و نیکوکاری است/ کمک ۴میلیاردی قزوینی‌ها به سیل‌زدگان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه خیر و احسان جزو ۱۰ استان برتر کشور است و این در حالی است که در این گروه ۱۰ تایی، استان قزوین از سایر استان ها جمعیت و مساحت کمتری دارد.

موارد ارجاعی به کمیسیون ماده ۹۹ در بدو ساخت دچار تخلف شده‌اند/ تشکیل کمیسیون طی روزهای آینده

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: مواردی که به کمیسیون ماده ۹۹ ارجاع داده می‌شوند در بدو ساخت بنا دچار تخلف شده‌اند و درصورت رعایت نکردن خط قرمزها ممکن است حکم تخریب نیز برایشان صادر شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان