۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۳ کشته در سوانح رانندگی و دستگیری سارق جواهرات
کد خبر: ۳۳۵۵۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

۳ کشته در سوانح رانندگی و دستگیری سارق جواهرات

رئيس پليس راه استان از وقوع یک سانحه رانندگی و کشته شدن ۲ تن و مصدومیت یک نفر در شهرستان "آبیک" خبر داد.

۳ کشته در سوانح رانندگی و دستگیری سارق جواهرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

برخورد پژو 405 با کامیون بنز در "آبیک"

سرهنگ نصراله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع یک فقره تصادف در جاده قدیم " آبیک - قزوین" بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران پليس در محل حادثه مشخص شد یک خودوری "پژو 405" با 2 سرنشین با یک کامیون "بنز" برخورد که بر اثر آن 2 سرنشین 50 و 90 ساله پژو 405 به علت شدت ضربات وارده در دم فوت و راننده خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد.

بیگلری یادآور شد: كارشناسان پليس راه علت اين حادثه را عدم توجه به جلو راننده پژو 405 نسبت به کامیون اعلام كردند.

رئيس پليس راه استان قزوین در پايان به رانندگان توصیه کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی در رانندگی است پس با احترام به آن حوادث تلخ رانندگی را برای خود و دیگران رقم نزنید.

یک کشته در برخورد نیسان وانت با پژو 206 در قزوین

این مسئول همچنین عنوان کرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع تصادف جرحی در آزادراه "قزوین - زنجان" بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی با بيان اينكه در این سانحه، یک دستگاه خودروی سواری "پژو 206" درآزادراه "قزوین – زنجان" با  یک دستگاه خودروی "نیسان وانت"حوالی مجتمع "بافه"برخورد کرده بود افزود: در این حادثه راننده سواری "پژو 206" بر اثر شدت ضربه وارده در دم فوت کرد.

بیگلری در پایان گفت: كارشناسان پليس راه علت اين تصادف را عدم توجه به جلو راننده خودروی "نیسان وانت" نسبت به خودروی "پژو 206" اعلام كردند.

سارق پس از سرقت طلا و جواهرات؛ زمین‌گیر شد

سرهنگ رسول فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ابراز کرد: ماموران انتظامی "کلانتری 11 مدرس" حین گشت زنی در سطح شهر قزوین متوجه درخواست کمک شهروندان به دلیل حضور  یک نفر سارق داخل یک واحد مسکونی شده و بلافاصله پس از هماهنگی لازم با مرکز پیام در محل مورد نظر حاضر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان افزود: با حضور مقتدرانه عوامل واحد گشت فرد سارق که قصد متواری شدن از محل را داشت پس از انجام اقدامات لازم با تلاش و عملکرد هوشمندانه ماموران دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری "ال 90" نیز توقیف شد.

وی عنوان کرد: در بازرسی از متهم  و خودروی مورد نظر مقادیری طلا و جواهرات و وجه نقد و آلات و ادوات سرقت کشف شد.

فراهانی در ادامه با اشاره به این که اموال مسروقه از واحد مسکونی مورد نظر تحویل مالک داده شد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد: توصیه های پلیس را در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت منزل جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

توقیف دام فاقد مجوز در بوئین زهرا

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو "وانت پیکان" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد فرد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از خودروی مورد نظر 10 راس دام (گوسفند) قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در ادامه با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی دام‌های قاچاق کشف شده را 250 میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/2002

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان