۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین انتصاب مشاور جوان غیر بومی باعث سرخوردگی جوانان استان می‌شود
کد خبر: ۳۳۵۴۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرمسئول روزنامه ۷ دی قزوین:

انتصاب مشاور جوان غیر بومی باعث سرخوردگی جوانان استان می‌شود

مدیرمسئول روزنامه ۷ دی گفت: وقتی یک جوان در استان در حد مشاور هم دیده نمی‌شود طبیعتاً باعث سرخوردگی وی خواهد شد.

انتصاب مشاور جوان غیر بومی باعث سرخوردگی جوانان استان می‌شود
 

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ احمد خورگامی با اشاره به انتصاب جوان غیربومی به عنوان مشاور استاندار قزوین اظهار کرد: قزوین جوانان فعال و نخبه‌ای در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد که می‌توان از آنان در پست‌های مختلف استفاده کرد.

وی با بیان اینکه انتصاب یک جوان غیربومی به عنوان مشاور جای سوال دارد، افزود: این سوال وجود دارد که کسی که ظرفیت‌ها و جوانان استان را نمی‌شناسد چطور خواهد توانست در این حوزه مهم به استاندار مشاوره بدهد.

مدیرمسئول روزنامه 7 دی با بیان اینکه به نظر می‌رسد این انتصاب، یک انتصاب سیاسی است تا یک انتصاب تخصصی، اضافه کرد: در برخی مواقع انجام ندادن یک کار از انجام دادن ناقص و یا بد آن بهتر است ولی اینکه حوزه خطیر جوانان استان نادیده گرفته شود امر خوبی نیست.

وی ادامه داد: اگر بدون نگاه سیاسی نگاه کنیم در جریان اصلاح‌طلبی نیز افراد نخبه‌ زیادی داریم که عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

خورگامی تصریح کرد: انتصاب مدیران عالی غیربومی در استان شاید توجیهی داشته باشد، اما انتصاب یک جوان غیر بومی به عنوان مشاور توجیهی نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: وقتی یک جوان در استان در حد مشاور هم دیده نمی‌شود طبیعتاً باعث سرخوردگی وی خواهد شد.

این فعال سیاسی گفت: هیچ فعالیت مناسبی متاسفانه از این مشاور جوان دیده نمی‌شود و گویا فقط درحوزه سیاسی سال 88 فعالیت چشمگیری داشته است و رزومه خاصی در کارنامه او دیده نمی شود.

وی اظهار کرد: انتظار جریانات سیاسی و مردم استان از استاندار بر این بود که ایشان در مقابل فشارهای افرادی که هیچ مسؤولیتی در استان ندارند مقاومت میکند و تسلیم فشارها نمی‌شود.

خورگامی افزود: به نظر می‌رسد استاندار در ماه‌های آخر حضور خود به دنبال این است که دل همه را به دست آورده و با خاطرات خوبی از استان بروند و این خیلی بد است که هیچ‌کاره‌ها در استان برای استان تصمیم بگیرند.

وی در پایان یادآور شد: همچنان انتظار تداوم قاطعیت را از استاندار داریم و امیدواریم این قاطعیت تا روز پایانی حضور ایشان نیز استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/2002

منبع: فارس قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان