۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف دام قاچاق
کد خبر: ۳۳۵۴۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۳۱ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف دام قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان"تاکستان "از دستگيري ۵ سارق و کشف ۸ فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف دام قاچاق

 به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

كشف 20 راس دام قاچاق در "بوئین زهرا"

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامي واحد گشت پاسگاه بخش "دشتابی" حین كنترل خودروهاي عبوري در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: در بررسی از مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسي از کامیون مورد نظر 20 راس گوساله قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در پايان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام های مکشوفه 3 ميليارد ريال بر آورد شده است، گفت: دام ها تحویل اداره دامپزشکی و متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي وقوع سرقت‌‌هاي متعدد موتور سیکلت در سطح شهر تاکستان و با توجه به ايجاد جو رواني نامطلوب در بين شهروندان، بررسي موضوع به صورت ویژدر دستور کار مامورین کلانتری 11 امام شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتي و انجام تحقيقات ميداني به دو نفر سارق که سابقه سرقت داشت مظنون شدند و افراد مورد نظر را به صورت نامحسوس زير نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از چندين روز مراقبت و کنترل افراد مظنون آنان را در حال پرسه زنی در حاشیه شهر تحت محاصره قرار دادند و در يک عکس العمل سريع پليسي آنان را دستگير و سه موتور سیکلت را در مخفیگاه آنان کشف كردند.

این مسئول در ادامه تصريح کرد: متهمان پس از مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و به همکاری سه نفر دیگر و به 5 فقره سرقت دیگر اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان بیان کرد: با دستگیری 3 سارق دیگر، متهمان با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند.

وي در پايان به شهروندان توصيه كرد: به هشدارهاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت توجه داشته باشيد و موتور سیکلت خود را به تجهيزات ايمني از قبيل قفل فرمان، دزدگير و قفل زنجیر مجهز كنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

توقیف محموله 500 میلیون ریالی قاچاق در شهرستان تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ابراز کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از اقدامات اطلاعاتی از عبور مقادیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو مطلع و موضوع شناسایی و دستگیری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با حضور در مبادی ورودی شهرستان تاکستان حین گشت زنی و کنترل محورها خودروی مورد نظر را در آزاد راه "زنجان به قزوین" مشاهده و پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: در بازرسی از خودرو مذکور تعداد 600 عدد شامپو و حالت دهنده موی خارجی قاچاق کشف شد.

عزیزی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده 500 میلیون ریال از سوی کارشناسانبرآورد شد، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور را یکی از اولویت های پلیس عنوان کرد و گفت: از تمام توان خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی در مقابله با قاچاق کالا و ارز استفاده می کنیم.

دستگیري سارق خودرو در بوئين زهرا

سرهنگ حسين عليان نژادي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: درپي اعلام مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر عبور يك دستگاه خودرو"پژو پارس" خاكستري داراي سابقه سرقت در محور ترانزيت كه بلافاصله ماموران در مبادی ورودی شهر بوئین زهرا مسقر و به کنترل محور پرداختند.

وی در ادامه افزود: مامورين كلانتري 11 "پاسداران" حین کنترل محورخودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف ودر بررسی ماموران مشخص شد خودرو داراي سابقه سرقت ازشهر "تهران" بوده وخودرو مسروقه مي باشد که ماموران بلافاصله راننده را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در پایان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان