۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دستگیری حفاران غیرمجاز تپه تاریخی قزوین و حاشیه‌های ساخت خانه‌های سازمانی در استانداری
کد خبر: ۳۳۵۴۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۸ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

دستگیری حفاران غیرمجاز تپه تاریخی قزوین و حاشیه‌های ساخت خانه‌های سازمانی در استانداری

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

دستگیری حفاران غیرمجاز تپه تاریخی قزوین و حاشیه‌های ساخت خانه‌های سازمانی در استانداری

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

امریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد/ دشمن به‌دنبال مانوری برای ترساندن غرب‌زدگان وابسته است

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد، گفت: اقدامات آمریکا مانوری برای ترساندن غرب‌زدگان وابسته به خودشان است.

داوران قزوین در کشور خوب می‌درخشند/ نبود تیم‌های استان در لیگ برتر مانع پیشرفت داوران می‌شود

داور قزوینی گفت: یکی از نقاط ضعف در راه رشد داوران قزوینی، نبود نمایندگان استان در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال است. نبود یک تیم منسجم از قزوین در لیگ برتر در دید فدراسیون برای استفاده بیشتر از داوران جوان قزوینی تاثیر می‌گذارد.

القای جنگ نظامی صرفا یک رجزخوانی است/ در برجام با هیچ‌کس تعارف نداریم

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: القای جنگ نظامی و استقرار ناو هواپیمابر امریکا در منطقه ارتباطی با برجام نخواهد داشت و ما به دشمن که نسبت به گذشته گستاخ‌‌تر شده اعتماد نمی‌کنیم و نه جنگی می‌شود و طبق سخن رهبری نه ما مذاکره می‌کنیم.

حضور در مهمانی مخالفان نظام شایسته یک نماینده نیست/ از مهمانی انگلیسی‌ها خبری ندارم

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: از صدق و کذب مهمانی انگلیسی‌ها خبری ندارم اما اگر این مهمانی صحت داشته باشد نمایندگانی که در آن حضور داشتند باید بشخصه درموردش توضیح دهند و من نمی‌توانم بدون اطلاع قضاوت کنم.

اقتدار امروز ایران حمله نظامی دشمنان را منتفی کرده است/ عده‌ای مرعوب جنگ روانی دشمن شده‌اند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بحث جنگ با ایران صرفا جنگ روانی است تا نظامی و بعید به نظر می‌رسد دشمن چنین بی خردی به خرج دهد و کسانی که در این خصوص تردید دارند قطعا یا از ظرفیت دفاعی کشور کم اطلاعند و یا توانمندی‌های خودی‌ها را باور ندارند.

نمایندگان استان قزوین و دریافت کیف انگلیسی در ضیافت "باغ قلهک"!

آیا از نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی کسانی بودند که در ضیافت باغ قلهک حضور داشته و کیف انگلیسی دریافت کردند؟

آشفتگی فضای مجازی، زبان فارسی را با چالش جدی مواجه می‌کند/ باید فردوسی زمان خود باشیم

مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: زبان فارسی در فضای مجازی با تهدیدها و فرصت‌هایی روبه رو است و شاهد تشتت و تسامح در این فضا هستم که می‌تواند برای زبان فارسی خطرناک باشد.

اگر مسئولان در مذاکرات برجام از رهبری تبعیت می‌کردند، مشکلات امروز را نداشتیم/ شهدا از زمینه‌سازان ظهور امام زمان(عج) هستند

پناهیان در مراسم سالگرد شهید "محمدرضایی" گفت: در مباحث مختلف توجه به امر ولی واجب است، چه بسا در بحث برجام از مسئولین تبعیت انتظار می‌رفت که جامعه از خطرها درامان می‌ماند که تبعیتی مشاهده نشد.

همایش "خدیجه مادر امت" در امامزادگان شاخص قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف قزوین گفت: به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) در روز دهم ماه مبارک رمضان (۲۶اردیبهشت ماه) مراسم ویژه‌ای با عنوان خدیجه مادر امت با حضور اقشار مختلف مردم در ۱۳امامزاده شاخص استان برگزار خواهد شد.

حفاران غیرمجاز در تپه تاریخی "گاورچال" دستگیر شدند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از دستگیری حفاران غیر مجاز در تپه تاریخی گاورچال خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار قزوین معرفی شد

در جلسه شورای اداری استان منوچهر حبیبی بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و محمد شفیعی بعنوان فرماندار قزوین معرفی شدند.

 ۴۹محکوم جرائم غیرعمد شهرستان البرز در زندان به‌سر می‌برند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: سال گذشته توانستیم ۳۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان البرز را از زندان آزاد سازیم و امسال نیز ۴۹ نفر با بدهی حدود ۱۶میلیارد تومان از شهرستان البرز در زندان به سر می‌برند.

سقوط پیرمرد الموتی در رودخانه نینه رود

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین گفت: اکنون یک تیم تخصصی غواصی را به محل وقوع حادثه اعزام کردیم و امیدواریم که با تلاش‌های این تیم، امروز بتوانیم جسد را کشف کنیم.

حمیدرضا اله‌بداشتی جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور شد

با حکم سردار غیب‌پرور رئیس پیشین سازمان بسیج سازندگی استان قزوین به عنوان جانشین بسیج سازندگی کشور منصوب شد.

شناسایی ۳۰۳ کالای غیراستاندارد در سالی که گذشت

به منظور اطمینان از صحت علامت استاندارد کد ۱۰رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال شود، سال گذشته ۳۰۳ کالای غیراستاندارد شناسایی شد.

توزيع بيش از ۵ هزار سبد كالا به مددجویان در ماه رمضان

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اهمیت نقش خیران در کمک به محرومان و نیازمندان گفت: با مشارکت خیران در ماه مبارک رمضان بیش از ۵ هزار سبد کالا برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.

۳ هزار خانوار در سیل اخیر آسیب دیدند/ ۱۱۳هزار مددجو در کشور پشت نوبت دریافت مسکن هستند

معاون امور مشارکت‌های مردمی و موسسات غیردولتی و توانمند‌سازی و امور مجلس بهزیستی کشور گفت: در بحث مسکن ۱۱۳هزار مددجو در کشور پشت نوبت هستند در حالیکه کل اعتبار ما در بحث مسکن حدود ۵۰میلیارد تومان است که قطعا کفاف نمی‌دهد و نیاز به مشارکت خیران است.

قاچاقچیان در انتقال بیش از ۵۵کیلو موادمخدر ناکام ماندند

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار تقریبی ۵۵کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

تنها رسانه صدای کارگران را به جولانگاه بازی‌های سیاسی تبدیل نکنید!

خبرگزاری "ایلنا" به عنوان تنها خبرگزاری کارگران، خصوصا در استان قزوین تبدیل به یک بنگاه سیاسی شده تا بتواند اهداف جریان‌های سیاسی را برآورده کند.

بودجه‌ای که صرف پروژه‌ی غیراولویت‌دار می‌شود/ استاندار: علم غیب دارید، مشکلات قزوین را حل کنید!!

آنچه از صحبت‌های زاهدی مشخص است وی ساخت این خانه‌های سازمانی را منکر نمی‌شود، اما توضیحی برای اینکه ضرورت اجرای این پروژه و ساخت خانه سازمانی جدید چیست، نمی‌دهد.

اعضای اهدایی بدن جوان قزوینی جان ۳نفر را نجات داد

مسئول واحد پیوند اعضای معاونت درمان علوم پزشکی قزوین گفت: دومین مورد اهدای استان قزوین در سال ۹۸از طرف خانواده جوان ۳۷ ساله صورت گرفت.

۴۵۰واحد مسکونی در طرح "همبستگی ملی" برای سیل‌زدگان ساخته می‌شود/ پرداخت ۴۹میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی در قزوین

سرپرست سازمان بسیج سازندگی استان قزوین: ما در طرح هر مسجد یک خانه و هر کاسب یک کالای اساسی برای سیل زدگان مشارکت خواهیم داشت و گروه‌های جهادی متخصص با هدف کمک به دولت ساخت ۴۵۰ واحد مسکونی با مشارکت ادارات و سازمان‌های استان به‌ویژه بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان