۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کشف بیش از ۱۶هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲ کشته در حوادث رانندگی
کد خبر: ۳۳۵۴۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۸ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

کشف بیش از ۱۶هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲ کشته در حوادث رانندگی

رئيس پليس راه استان از فوت ۲ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در استان خبر داد.

کشف بیش از ۱۶هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲ کشته در حوادث رانندگی

 به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

کشف35 راس دام فاقد مجوز در بوئین زهرا

سرهنگ حسین علیان نزادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران بخش انتظامی "شال" حين كنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه کامیون "خاور "حامل دام مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وي افزود: پس از بررسي‌هاي انجام شده توسط ماموران مشخص شد کامیون فاقدمجوز حمل بوده و در بازرسی از خودرو تعداد 35 راس دام (گوسفند) کشف و  یک نفر در اين خصوص دستگير و محموله دام توقيفي تحويل اداره دامپزشکي شهرستان شد.

فرمانده انتظامي "بوئین زهرا" در پایان تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی دام مکشوفه را 800 میلیون ريال برآورد کردند.

2 کشته در حوادث رانندگی در قزوین

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع یک فقره واژگونی در آزادراه " قزوین- رشت " بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام انتظامي عنوان کرد: پس از حضور ماموران پليس در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودوری "پراید" بنا به عللی واژگون که در اثر این واژگونی متاسفانه سرنشین 6 ساله خودرو بر اثر شدت ضربه در دم فوت شد.

وی افزود: در حادثه ای دیگر نیز در مسیر "دانسفهان به آوج" به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی "وانت پیکان" واژگون و راننده آن به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

بیگلری تصريح كرد: كارشناسان پليس راه علت اين 2 حادثه را عدم توجه به جلو رانندگان هر 2 وسیله نقلیه اعلام كردند.

رئيس پليس راه استان قزوین در پايان به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری و پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

کشف بیش از 16 هزار لیتر سوخت قاچاق 

سرهنگ "منصور خدایی " در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ابراز کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران و کسب خبر ار  منابع مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اوج افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و حضور در محل ، در بازرسی از محل دپوی 16 هزار و 300لیتر "نفت سفید" که به صورت غیرمجاز دپو شده بود کشف شد.

وی با بیان این که ارزش تقریبی سوخت کشف شده 390 میلیون ریال از سوی کارشناسان برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد.

منصور خدایی در پايان اضافه کرد: سوخت قاچاق کشف شده تحويل شرکت نفت و متهم پس از تشكيل پرونده به اداره تعزيرات استان معرفي شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان