۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین "نان مهربانی"، طرحی که تلاش کرد تا سفره‌ای بی‌نان نماند
کد خبر: ۳۳۵۳۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۸ ساعت: ۷:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مصاحبه با خیری که نمی‌گذارد سری گرسنه بر بالین بگذارد؛

"نان مهربانی"، طرحی که تلاش کرد تا سفره‌ای بی‌نان نماند

این خیر قزوینی درباره طرح اجرایی "نان مهربانی" تصریح کرد: روزانه ۳۰۰عدد نان به نیازمندان تعلق می‌گیرد و ساعت کاری نانوایی برای اهدای نان همه روزه از ساعت۶صبح الی ۲۳شب است.

"نان مهربانی"، طرحی که تلاش کرد تا سفره‌ای بی‌نان نماند

علی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ درباره‌ی اجرای طرح "نان مهربانی" در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طرح نان مهربانی به طور جدی در منطقه‌ی شهری قزوین به مدت دوسال درحال اجراست.

وی افزود: در ابتدا به علت نزدیک بودن نانوایی به سازمان بهزیستی تعداد مراجعین نیازمند برای دریافت نان جرقه‌ای در ذهن ما ایجاد کرد، چراکه تعداد نیازمندان برای دریافت نان رایگان زیاد بود و در چند ماه اول خود نانوایی هزینه‌ی نان‌ها را پرداخت می‌کرد.

مقدم مسئول اجرایی طرح نان مهربانی اذعان کرد: بعد از گذشت چند ماه برای همگانی‌شدن طرح نان مهربانی و تحت پوشش قراردادن نیازمندان از خیرین محترم نیز کمک گرفته‌شد.

وی در ادامه گفت: برای شناسایی نیازمندان بُن‌هایی به مدارس و مساجد ابلاغ شد تا افراد نیازمند با در دست داشتن بن‌ بتوانند به راحتی نان تهیه کنند که این طرح با استقبال فراوانی مواجه شد.

این خیر قزوینی ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر قدم برداشتن در راه خیر، کمک به افراد مستضعف است، چراکه با شرایط اقتصادی حاکم در کشور برای برخی تهیه نان هم مشکل است و ما با شعار همت کنیم تا هیچ سفره‌ای بی نان نباشد در راستای این اقدام خداپسندانه گام برداشتیم.

روزانه 300عدد نان به نیازمندان تعلق می‌گیرد

وی افزود: کمک به مردم و انجام کار نیک باید در حد توان هر فرد انجام شود و هرکس نسبت به شغل و تخصص خود در زمینه‌ی کمک به هم‌نوعانش گام بردارد.

مقدم درباره طرح اجرایی "نان مهربانی" تصریح کرد: روزانه 300عدد نان به نیازمندان تعلق می‌گیرد و ساعت کاری نانوایی برای اهدای نان همه روزه از ساعت6صبح الی 23شب است که زمان اهدای نان مهربانی این نانوایی را از سایر نانوایی‌های مهربانی متمایز می‌کند.

وی در ادامه گفت: از شاخصه بارز هر ایرانی انجام امور خیر است، چنانچه نمونه‌ی بارز این امر در کمک مردم به مناطق سیل زده مشاهده شد که نشان می‌دهد کمک به نیازمندان یک امر ذاتی است که البته می‌تواند آموختنی هم باشد و به صورت الگو در جامعه قرار بگیرد.

این خیر قزوینی در پایان عنوان کرد: از همه‌ی مردم جهت معرفی نیازمندان و از خیرین انتظار می‌رود تا در کمک به نیازمندان با ما همکاری لازم را داشته باشند چنانچه هم اکنون نانوایی نان مهربانی به بهزیستی و شیرخوارگاه نان مورد نیاز را ابلاغ می‌کند و هدف آن است که با همکاری همگانی در رفع نیاز‌های مردم گام برداشته شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان