۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری انتخابات مهمترین ماموریت حوزه سیاسی در سال جاری است
کد خبر: ۳۳۵۳۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۶ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

برگزاری انتخابات مهمترین ماموریت حوزه سیاسی در سال جاری است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: مهم‌ترین اولویت ماموریت حوزه سیاسی در سال جاری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تلاش مجریان انتخابات باید به گونه‌ای باشد که زمینه مشارکت حداکتری را فراهم کند.

برگزاری انتخابات مهمترین ماموریت حوزه سیاسی در سال جاری است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی پیش ازظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه شورای اداری استان و مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار قزوین در سالن استانداری اظهار کرد: بیشترین حق الناس در اختیار ما مسئولین است و رعایت آن وظیفه ماست و درصورت عمل نکردن و کوتاهی عمدی در رسیدگی به عمل مردم نماز و روزه ما مقبول نیست. 

وی ادامه داد: معاون سیاسی جایگاه مهمی دارد، آقای حبیبی توانمندی و تجربه بالایی در حوزه معاونت استانداری داراست و از نگاهی فراجناحی برخوردار است.  

استاندار قزوین عنوان کرد: شرایط کشور به گونه‌ای است که به مدیرانی نیاز داریم که بتوانند تعامل خوبی با سایر ارگان‌ها و افراد مختلف داشته باشند.

وی افزود: امروز مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند و انتخابات نیز پیش روست، اما باید توجه داشت که تندروی سیاسی جوابگو نیست و نیاز به آرامش و همدلی در سطح ملی و استانی نیاز داریم، درواقع باید به فکر کلیت نظام بود. 

این مسئول اذعان کرد: قانونمداری و اخلاق‌مداری و امانت‌داری اصل‌هایی هستند که مجریان و نمایندگان مجلس باید به آن توجه داشته باشند. 

راه اندازی خانه احزاب در قزوین

منوچهر حبیبی در ادامه این جلسه اظهار کرد: سه اصل امیدآفرینی، اعتمادسازی و رضایتمندی در حوزه معاونت امنیتی و سیاسی قزوین را مورد توجه قرار می‌دهم.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و انسجام هستیم و می‌توانیم با این عامل بر مشکلات بزرگ فائق آمده و راه را بر دشمن ببندیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ابراز کرد: گفتمان دولت را به احسن وجه دنبال خواهم کرد و امنیت را در صدر امور قرار می‌دهم، برای ایجاد امنیت همه باید کار کنند و فعال باشند. 

وی افزود: ارتقای شاخص‌های سرمایه اجتماعی مهم است و باید در کنار سرمایه انسانی و اقتصادی این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت ماموریت حوزه سیاسی در سال جاری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تلاش مجریان انتخابات باید به گونه‌ای باشد که زمینه مشارکت حداکتری را فراهم کند.

وی ادامه داد: در انتخابات باید تقوا و اخلاق سیاسی نهادینه شود و مدیران اجرایی و مسئولان باید هماهنگ باشند.

حبیبی بیان کرد: فعالیت احزاب ضرورت جامعه پویا است، از این رو این موضوع و راه اندازی خانه احزاب نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/6006

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان