۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حضور در مهمانی مخالفان نظام شایسته یک نماینده نیست/ از مهمانی انگلیسی‌ها خبری ندارم
کد خبر: ۳۳۵۳۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

حضور در مهمانی مخالفان نظام شایسته یک نماینده نیست/ از مهمانی انگلیسی‌ها خبری ندارم

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: از صدق و کذب مهمانی انگلیسی‌ها خبری ندارم اما اگر این مهمانی صحت داشته باشد نمایندگانی که در آن حضور داشتند باید بشخصه درموردش توضیح دهند و من نمی‌توانم بدون اطلاع قضاوت کنم.

حضور در مهمانی مخالفان نظام شایسته یک نماینده نیست/ از مهمانی انگلیسی‌ها خبری ندارم

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ خبر حضور جمعی از نمایندگان مجلس در یک میهمانی از جنس انگلیسی طی روزهای گذشته تعجب، سوالات و ابهامات زیادی را به دنبال داشته است؛ چراکه چگونگی هویت و نیت‌های میزبان با پیشینه تاریخ ایران بر کسی پوشیده نیست.

اما حضور در مهمانی روباه پیر برای نمایندگانی که باید مشکلات ملت را حل و فصل کرده و راه حل ارائه دهند چه معنا و مفهومی دارد؟ حضور در این مهمانی چه درد و مشکلی را دوا می‌کند و با چه نیتی همراه بوده است و چه کسانی در آن حضور داشتند؟

شنیده‌ها حاکی از آن بود که دوتن از نمایندگان استان قزوین در ضیافت باغ قلهک حضور داشته‌اند، برای اطلاع از این موضوع به سراغ رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین رفتیم.

در هیچ مهمانی انگلیسی حضور نداشتم

روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار می‌کند: من سعی می‌کنم در مهمانی‌ها شرکت نکنم و از این مهمانی نیز خبری ندارم و به همین دلیل نمی‌توانم درمورد دیگران قضاوت کنم.

وی ادامه می‌دهد: اگر هم مهمانی صورت گرفته باید خود نمایندگان بصورت انفرادی پاسخگو باشند که آیا در چنین مهمانی‌ای شرکت داشته‌اند و آیا مهمانی انگلیسی‌ها بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین ابراز می‌کند: از طرفی هنوز صدق و کذب اصل این موضوع و خبر مشخص نیست، از طرفی هم اگر برخی نمایندگان در آن شرکت داشته‌اند باید خودشان پاسخ دهند، ممکن است هر کسی دلیل خاص خود را داشته باشد؛ بنابراین نمی‌توانیم درمورد دیگران قضاوت کنیم.

وی اضافه می‌کند: اگر طرف یک مهمانی جزء دشمنان و مخالفان نظام، حکومت، انقلاب و دولت باشد شرکت در آن شایسته و صلاح نیست.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج می‌گوید: اگر چنین مهمانی و جلسه‌ای بوده نباید نماینده جمهوری اسلامی در آن حاضر باشد، مگر اینکه موضوع خاصی بوده باشد که ما خبر نداریم.

نمایندگانی که نباید از اعتمادها سوءاستفاده کنند

جدا از صحت و سقم این موضوع، صرف انتشار آن این هشدار و این چراغ را در ذهن روشن می‌کند که چرا باید چنین موضوعی وجود داشته و درمورد نمایندگان منتخب مردم مطرح شود.

شاید دورشدن نمایندگان از اجرای وظایف خود چنین مسائلی را به ذهن متبادر کند که امکان حضور آن‌ها در چنین مراسمی دور از ذهن نیست.

ما از آنچه در مهمانی مذکور گذشته اطلاعی نداریم اما اگر چنین مراسمی بوده باتوجه به تاریخ به یقین هدف و نیت خیرخواهانه‌ای پشت این دعوت نبوده و اهداف خاصی دنبال می‌شده است.

امیدواریم نمایندگان ملت از اعتماد ملت سوءاستفاده نکرده و به جای حضور در چنین مراسم‌هایی به فکر گشودن گره‌ای از مشکلات پیچیده کشور باشند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان