۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انهدام باند سرقت به عنف و دستگیری عاملان زورگیری از پزشک قزوینی
کد خبر: ۳۳۵۳۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ساعت: ۱۳:۷ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

انهدام باند سرقت به عنف و دستگیری عاملان زورگیری از پزشک قزوینی

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام یک باند سرقت به عنف و دستگیری ۳ نفر در این خصوص خبر داد.

انهدام باند سرقت به عنف و دستگیری عاملان زورگیری از پزشک قزوینی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در البرز

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت "شیرآلات ساختمان" در شهر "محمدیه" بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی دقیق موضوع در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرزاذعان کرد: پس از انجام تحقیقات فنی در محل و اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم محل اختفای سارق شناسائی و با تلاش ماموران فرد سارق طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد که در بازجوئی های فنی پلیس به بیش از 15 فقره سرقت شیرآلات منازل طی چند ماه گذشته اعتراف کرد.

وی در پایان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سرقت به عنف در قزوین

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت به عنف (طلا و جواهرات – گوشی همراه) در پلیس آگاهی استان موضوع شناسائی و دستگیری سارقان با تشکیل کارگروهی ویژه در پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و پس از انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی سرانجام طی اقدامات اطلاعاتی محل اختفای2 نفر (زن) از اعضای باند سرقت که خواهر بودند در شهرستان "البرز" شناسائی و با هماهنگی دستگاه قضائی هر 2نفر طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: در بازجوئی‌های فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی توسط عوامل پلیس آگاهی متهمان به بزه ارتکابی اعتراف و در ادامه بازجوئی‌ها نفر سوم (مرد)باند سرقت نیز شناسائی که طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

حاجیان در پایان با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل به مالباختگان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقيف موتورسيکلت‌های متخلف در البرز

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي، ترافيكي طرح برخورد با موتور سواران متخلف و حادثه ساز توسط مأموران پلیس راهنمائی و رانندگی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به اين كه پليس برای جلوگيري از خطرات ناشي از موتورسيكلت ها و پايين آوردن خسارات جاني و مالي، تمام توان خود را بکار گرفته افزود: ماموران با اجراي اين طرح 17دستگاه موتورسيکلت متخلف را که فاقد گواهينامه و کلاه ایمنی و دارای پلاک مخدوش بوده توقيف و به پاركينگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز ضمن قدرداني ازهمكاري مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشكوك موضوع را بلافاصله به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دستگیری سارق خودرو و کشف 2 خودروی سرقتی

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و مغازه، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران آگاهی با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات لازم سارق را شناسایی و در طی یک عملیات غافلگیرانه وی را حین سرقت مغازه با یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در یکی از خیابان های تاکستان دستگیر و به یگان منتقل کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی پراید سرقتی دیگر نیز کشف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی بیشتر و بازجویی های تکمیلی با کسب دستور قضایی در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

عزیزی یادآور شد: متهم در بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به 2فقره سرقت مغازه نیز اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان از شهروندان درخواست کرد: از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های منزل پارک کنند و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان، دزدگیر خودرو و قفل پدال را جهت به حدقل رسیدن امکان شرقت خودرو رعایت کنند.

سارقان زورگیر در دام پلیس قزوین

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده زورگیری از یک پزشک در قزوین، موضوع شناسائی و دستگیری سارقان با تشکیل کارگروهی مشترک از پلیس آگاهی و امنیت عمومی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی محل اختفای سارقان در شهر قزوین شناسائی و پس از هماهنگی لازم با مراجع قضائی سارقان طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که در بازجوئی های فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از محل اختفای سارقان (2 نفر مرد) آلات استعمال مواد مخدر، مقداری مواد مخدر از نوع تریاک، یک دستگاه خودروی سواری "پراید" مورد استفاده در زور گیری و سرقت و تعدادی برگه چک و کارت عابر بانک متعلق به مالباخته کشف شد.

حاجیان در پایان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان