۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اقتدار امروز ایران حمله نظامی دشمنان را منتفی کرده است/ عده‌ای مرعوب جنگ روانی دشمن شده‌اند
کد خبر: ۳۳۵۳۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ساعت: ۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درمصاحبه با صبح قزوین:

اقتدار امروز ایران حمله نظامی دشمنان را منتفی کرده است/ عده‌ای مرعوب جنگ روانی دشمن شده‌اند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بحث جنگ با ایران صرفا جنگ روانی است تا نظامی و بعید به نظر می‌رسد دشمن چنین بی خردی به خرج دهد و کسانی که در این خصوص تردید دارند قطعا یا از ظرفیت دفاعی کشور کم اطلاعند و یا توانمندی‌های خودی‌ها را باور ندارند.

اقتدار امروز ایران حمله نظامی دشمنان را منتفی کرده است/ عده‌ای مرعوب جنگ روانی دشمن شده‌اند

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره القای حمله نظامی امریکا به ایران توسط عده ای در فضای جامعه اظهار کرد: با توجه به بنیه دفاعی کشور و دستاوردهای کم نظیر جوانان این مرز و بوم در امور مختلف ماهواره ای، لیزری، دانش هسته ای و علوم سایبری و رسیدن کشور به تولیدات انبوه انواع تجهیزات دفاعی قطعا کشور به لحاظ قدرت افندی و پدافندی و سخت افزاری و نرم افزاری به جایگاهی دست یافته که تهدیدات نظامی در مورد مردم ما اساسا منتفی است.

وی اذعان کرد: علاوه بر دستاوردهای فوق موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیک جمهوری اسلامی ایران به گونه ایست که آتش افروزی و جنگ در این منطقه بی گمان دودش به چشم کسانی خواهد رفت که در فکر این مسئله باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس بیان کرد: لذا بحث جنگ با ایران صرفا جنگ روانی است تا نظامی و بعید به نظر می‌رسد دشمن چنین بی خردی به خرج دهد و کسانی که در این خصوص تردید دارند قطعا یا از ظرفیت دفاعی کشور کم اطلاعند و یا توانمندی‌های خودی‌ها را باور ندارند و یا مرعوب جنگ‌های روانی دشمنان هستند.

القای جنگ با ایران، صِرفا یک جنگ روانی است

وی ابراز کرد: متاسفانه دشمنان در بسیاری از موارد در اقصی نقاط جهان موفق شده‌اند با توسل به حربه جنگ روانی بدون جنگ نظامی به اهداف خود برسند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس عنوان کرد: دشمن به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی در چه جایگاهی قرار دارد و چه مراحلی را برای پیشرفت پشت سر گذاشته است و از اتحاد و انسجام مردم در مواقع ضروری مطلع است.

وی در پایان تاکید کرد: دشمنان این انقلاب بارها انقلاب و پشتیبانی ملت ما را آزموده‌اند و می‌دانند که کشور ما کشور جنگ طلبی نیست‌ و به دنبال صلح و آرامش است اما اگر شرایطی ایجاد شود چنان درسی به دشمنان خواهد داد که آنها از کرده خود پشیمان شوند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان