۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پژواک صدای آمریکا از حنجره اصلاح طلبان/ بازی جدید لیبرال‌ها با مردم ایران! + عکس
کد خبر: ۳۳۵۲۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۱ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

پژواک صدای آمریکا از حنجره اصلاح طلبان/ بازی جدید لیبرال‌ها با مردم ایران! + عکس

در حالی که کارشناسان نظامی و تحلیلگران سیاسی امکان وقوع جنگ نظامی ایران و آمریکا را نزدیک به صفر می دانند، نشریه صدا همصدا با تندروهای آمریکا از دوگانه صلح و جنگ رونمایی و این پازل را تکمیل کرد.

پژواک صدای آمریکا از حنجره اصلاح طلبان/ بازی جدید لیبرال‌ها با مردم ایران! + عکس

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، «دانیال صالحی» در یادداشتی با انتقاد از همصدایی یک نشریه متعلق به اصلاح‌طلبان با تندروهای آمریکایی، نوشت: 

در حالی که کارشناسان نظامی و تحلیلگران سیاسی امکان وقوع جنگ نظامی ایران و آمریکا را نزدیک به صفر می دانند و حتی با موضع گیری های مقامات نظامی ایران، آمریکایی ها که تلاش می کردند تلویحا سایه تهدید نظامی را برای مذاکره بر سر مردم نگه دارند، مجبور شدند صراحتا و مکرر اعلام کنند که قصد جنگ با ایران را ندارند، حالا نشریه صدا همصدا با تندروهای آمریکا از دوگانه صلح و جنگ رونمایی و این پازل را تکمیل کرد.

راهبردی که به نظر می رسد بازی جدیدی را برای انحراف افکار عمومی آغاز کرده و اهداف نامبارکی را بر علیه مردم ایران و در جهت تضمین منافع آمریکایی ها دنبال می کند.


این راهبرد طبق اخبار موجود از مدتها قبل در جلسات اصلاح طلبان  طراحی شده و حالا آرام آرام رنگ و بوی علنی شدن به خود می گیرد. 

تجربه مدیریت ۶ سال گذشته و رویگردانی مردم از مدعیان اصلاح طلبی، مدتهاست که سران این جریان را نگران کرده است.

حالا پس از شکست برجام و نیز تجربه مدیریت ناموفق در پروژه های کلانی  مثل سهمیه بندی بنزین، هدفمندی یارانه ها، ضعف در مدیریت بحران، فاجعه توزیع زیانبار سکه و ارز و حتی ناتوانی در توزیع سبد کالا، بحران مقبولیت را برای جریان اصلاحات که اصلی ترین حامی و عامل وضع موجود است بوجود آورده که می طلبد برای جبران این وضعیت بهانه های جدیدی را دست و پا کرد و چه بهانه ای موثرتر از نگران کردن مردم از "جنگ" برای بقای سیاسی و حفظ قدرت!

تکنیکی که در طول ۶ سال گذشته مکرر از سوی این جریان مورد استفاده قرار گرفته و البته تا حد زیادی کارایی خود را از دست داده است.
 
جریانی که می توانست صادقانه از مردم عذرخواهی نماید و از فرصت باقی مانده اش برای جبران مافات استفاده کند، با طراحی‌های اینچنینی نشان می دهد که قصد اصلاح ندارد.

در چنین شرایطی رسانه ها و تریبونهای انقلابی وظیفه دارند با ادبیات مستدل و متقن این نقشه شوم را نقش برآب نموده و مانع پسرفت مجدد و عقب ماندگی ایران شوند.

در کنار این روشنگری، دستگاههای اطلاعاتی نیز باید با کشف و شناساندن انگیزه این همنوایی ها، پرده از چهره برخی مدعیان اصلاح طلبی که در مسیر اهداف آمریکا تلاش می کنند، بردارد.

انتهای پیام/1404

منبع:فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان