۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قزوین رنگ و بوی رمضان ندارد
کد خبر: ۳۳۵۲۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۷ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

قزوین رنگ و بوی رمضان ندارد

از چند روز قبل از حلول ماه رمضان در کشورهای اسلامی شهرها پر می‌شود از المان‌های مرتبط با ماه رمضان و شهرهای اسلامی حال و هوای ماه رمضان می‌گیرد اما قزوین هنوز حال و هوای رمضان ندارد.

قزوین رنگ و بوی رمضان ندارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فضاسازی شهری و نصب سازه‌های تیربرد در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ این متنی است که برای تبلیغات شهری ماه رمضان در کانال وابسته به شهرداری قزوین آمده است، درحالی که اگر رصدی به مجموع مناطق مختلف شهری قزوین داشته باشیم رنگ و بویی از ماه رمضان دیده نمی‌شود.

از چند روز قبل از حلول ماه رمضان در کشورهای اسلامی شهرها پر می‌شود از المان‌های مرتبط با ماه رمضان و شهرهای اسلامی حال و هوای ماه رمضان می‌گیرد؛ اما در قزوین از این موضوع غفلت شده و شهرداری قزوین به خوبی نتوانسته حال و هوای رمضان را در کل شهر فضاسازی کند.

نکته قابل تامل دیگر این است که یکی از اعضای شورای شهر قزوین در پاسخ به خبرنگار صبح قزوین درباره این فضاسازی‌ها گفته است؛ «هرکاری که هرسال انجام شده امسال هم انجام خواهد شد."

با توجه به مسائل غیرفرهنگی که این روزها شاهد انجام آن در مدارس و دانشگاه‌ها و حتی سطح شهر هستیم ضرورت دارد که متولیان فرهنگی شهر اقدامات فرهنگی را جدی بگیرند تا شاهد کاهش اثرگذاری این مسائل غیرفرهنگی باشیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان