۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مخالفت نمایندگان با افزایش قیمت بنزین به دولت اعلام شد/ مجلس از کارت سوخت حمایت می‌کند
کد خبر: ۳۳۵۱۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۶ ساعت: ۱۵:۵۱ ↗ لینک کوتاه

لاریجانی در صحن علنی مجلس:

مخالفت نمایندگان با افزایش قیمت بنزین به دولت اعلام شد/ مجلس از کارت سوخت حمایت می‌کند

رئیس مجلس گفت: در شرایط فعلی اکثریت نمایندگان مجلس موافق تغییر قیمت بنزین نیستند و این نظر به دولت هم منعکس شد.

مخالفت نمایندگان با افزایش قیمت بنزین به دولت اعلام شد/ مجلس از کارت سوخت حمایت می‌کند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از آغاز جلسه علنی مجلس در تشریح جزییات نشست غیر علنی امروز پارلمان، گفت:ما امروز از ساعت ۹ تا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه جلسه غیرعلنی درباره مسائل مهم کشور و ابعاد اقتصادی داشتیم.

وی افزود: در این نشست سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت و وزارت کشور داشتند، همچنین روسای کمیسیون‌های مجلس و نمایندگان در این زمینه صحبت کردند.

بنزین گران نمی‌شود

رئیس مجلس تاکید کرد: در جلسه امروز قرار شد ما در جلسات دیگری درباره اصلاح ساختار بودجه کشور و همچنین نحوه ارائه نیاز‌های اساسی کشور به طوری که یارانه‌ها به درستی به دست مردم برسد، تصمیم‌گیری کنیم و به نتیجه برسیم.

لاریجانی با اشاره به مطرح شدن سهمیه بنزین ادامه داد: در این مورد بحت مستوفی در پارلمان صورت گرفت؛ مجلس از اینکه سیستم کارتی برای ارائه بنزین بدون سهمیه‌بندی به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت اعمال شود، حمایت می‌کند.

رئیس مجلس گفت: مجلس از  CNG حمایت می‌کند به نحوی که بخش های مختلف کشور چه حمل و نقل عمومی و چه خصوصی بتوانند از آن استفاده کنند، نظر مجلس این بود که وزارت نفت با جدیت این موضوع را هم پیگیری کند.

وی افزود: اکثریت نمایندگان مجلس در شرایط فعلی موافق تغییر قیمت بنزین نیستند و این نظر به دولت هم منعکس شد؛ نظر مجلس این نیست که در حال حاضر قیمت بنزین تغییر یابد، اما مثلا دولت با کارت سوخت و سایر روش‌ها به دنبال جلوگیری از قاچاق شود.

انتهای پیام/1404

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان