۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولت از اقدامات ۴۵روزه خود در سال "رونق تولید" گزارش دهد/ مسئولان در برابر گرانی‌ها و وضع نابسامان اقتصادی خود را به خواب زده‌اند
کد خبر: ۳۳۵۱۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۵ ساعت: ۱۵:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

دولت از اقدامات ۴۵روزه خود در سال "رونق تولید" گزارش دهد/ مسئولان در برابر گرانی‌ها و وضع نابسامان اقتصادی خود را به خواب زده‌اند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰مجلس گفت: من نیز از این تریبون و با فریاد رسا به مسئولین تذکر می‌دهم که حرف‌ها و گله‌های مردم و ولی نعمتان خود را بشنوند و خود را به ناشنوایی و خواب نزنند.

دولت از اقدامات ۴۵روزه خود در سال "رونق تولید" گزارش دهد/ مسئولان در برابر گرانی‌ها و وضع نابسامان اقتصادی خود را به خواب زده‌اند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ داود محمدی امروز(یکشنبه) در صحن علنی مجلس اظهار کرد: باتوجه به شرایط فعلی کشور بویژه در گرانی‌های افسارگسیخته که داد مردم را به افلاک رسانده و کارد به استخوانشان رسیده توجه به چند نکته ضروری است.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند تا قوای سه گانه با هماهنگی و هم افزایی برنامه‌ای معین و عملیاتی و مقید به زمان برای حل مشکلات مردم ارائه داده و به آن عمل کنند.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ابراز کرد: امروز بدتر از گرانی‌های کمرشکن، وضع نابسامان و بی ثبات قیمت‌هاست.
 
قیمت کهکشانی کالاها قابل تحمل نیست
 
وی افزود: باتوجه به بی ثباتی قیمت‌ها ضرورت دارد با تعمیق نظارت دستگاه‌های ذی ربط با قاطعیت به وظایف و رسالت‌های سازمانی خود عمل کنند تا به این شکل شاهد افزایش پی در پی و بی رویه قیمت‌ها و انتقال گرانی‌ها از کالایی به کالای دیگر نباشیم.
 
این مقام مسئول عنوان کرد: چه کسی باید نسبت به افزایش قیمت‌ها نظارت داشته باشد و چرا باید قیمت زمین، مسکن، کاغذ، خودرو و قوت روزانه مردم مانند گوشت، مرغ، پیاز، چای، قند، شکر و خرما به شکل دلبخواهانه و سربه هوا افزایش کهکشانی یابد.
 
وی ادامه داد: با گذشت 45روز از سال 98دولت برای رونق تولید، در راستای تثبیت مشاغل موجود و ایجاد شغل جدید چه اقداماتی انجام داده و چه مقدار از موانع تولید برداشته شده و چه مقدار از بروکراسی‌های رایج حذف شده است.
 
رئیس کمیسیون اصل90مجلس بیان کرد: چرا با طرح موضوع مهم گرانی بنزین بدون بررسی ابعاد همه جانبه آن زمینه تشویش و نگرانی مردم فراهم شده است؟
 
مردم تاوان بی‌کفایتی برخی مسئولان را می‌دهند
 
وی ادامه داد: چرا با فضای مجازی که در تشدید گرانی‌ها و ایجاد جو روانی نقش دارد نظارت و برخورد جدی صورت نمی‌گیرد و دستگاه‌های مسئول به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند.
 
محمدی اذعان کرد: گناه مردم چیست که باید تاوان بی کفایتی و عدم احساس وظیفه برخی از مسئولین را بدهند؛ مردم در مراجعه به نمایندگان خود این تصور را دارند که ما مشکلاتشان را به گوش مسئولین نمی‌رسانیم.
 
وی ادامه داد: مراجعه کنندگان تصور می‌کنند ما نمایندگان دغدغه گرانی‌ها، تعدیل کارگران خدوم، عدم پرداخت حقوق و مطالبات فرهنگیان، مشکلات کشاورزان، اصناف، کسبه و تولید کنندگان را منتقل نمی‌کنیم، حال آنکه با تمام وجود بارها مشکلات را مطرح کرده‌ایم.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ابراز کرد: مردم به شدت نسبت به گرانی‌ها، کاهش ارزش پول ملی و عدم نظارت و بی تدبیری مسئولین معترض‌اند، من نیز از این تریبون و با فریاد رسا به مسئولین تذکر می‌دهم که حرف‌ها و گله‌های مردم و ولی نعمتان خود را بشنوند و خود را به ناشنوایی و خواب نزنند.
 
وی گفت: لازم است مسئولان هرچه سریع‌تر گام‌های اساسی برای حل مشکلات بردارند و باتوجه به سرمایه‌های عظیم و منابع و مواهب خدادادی نگذارند مردم بیش از این در امرار و معاش خود دچار رنج و عذاب شوند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان