۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۶ ماه حبس تعزیری، نتیجه کشتار غیرمجاز دام در شهرستان بویین‌زهرا
کد خبر: ۳۳۵۱۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۲ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

۶ ماه حبس تعزیری، نتیجه کشتار غیرمجاز دام در شهرستان بویین‌زهرا

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: صاحب یک واحد قصابی که اقدام به کشتار غیرمجاز دام کرده بود، پس از معرفی به دادگاه، به  شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

۶ ماه حبس تعزیری، نتیجه کشتار غیرمجاز دام در شهرستان بویین‌زهرا

دکتر عباس یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در بازید اکیپ واحد نظارت و بازرسی دامپزشکی بوئین زهرا از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در ساعات غیراداری، پس از احراز تخلف یکی از قصابان مبنی بر کشتار غیرمجاز و خارج از زنجیره کشتارگاهی و عرضه گوشت بدون مهر دامپزشکی، پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی افزود: در روند بررسی و رسیدگی به پرونده، برای قصاب متخلف با درنظر گرفتن وضع کنونی متهم و اقرار به ارتکاب جرم، 6 ماه حبس در نظر گرفت.

این مسئول با اشاره به صدور احکام مشابه در این زمینه ابراز کرد: اکیپ‌های نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی به طور مستمر از مراکز کشتارگاهی، نگهداری، حمل و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، متصدی واحد متخلف را به مراجع قضایی ذیربط معرفی خواهند کرد.

رئیس اداره دامپزشکی بوئین زهرا در توصیه به شهروندان و مصرف کنندگان فرآورده‌های خام دامی از وی در خواست کرد: گوشت و مرغ مورد نیاز را از مراکز معتبری که فرآورده‌های آنها دارای برچسب دامپزشکی و تاریخ انقضاء باشد، تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به شماره چهار رقمی1512 و یا شماره 34222490 اداره دامپزشکی شهرستان بویین زهرا، اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان