۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تیم ملی فوتبال ایران ۱۶ خرداد با سوریه بازی می‌کند/ تکلیف دیدار با کره جنوبی چه شد؟
کد خبر: ۳۳۵۰۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۷ ساعت: ۱۶:۱۶ ↗ لینک کوتاه

تیم ملی فوتبال ایران ۱۶ خرداد با سوریه بازی می‌کند/ تکلیف دیدار با کره جنوبی چه شد؟

تیم ملی فوتبال ایران ۱۶ خرداد در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه می‌رود، اما همچنان تکلیف زمان بازی تدارکاتی با کره جنوبی نامشخص است.

تیم ملی فوتبال ایران ۱۶ خرداد با سوریه بازی می‌کند/ تکلیف دیدار با کره جنوبی چه شد؟

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین،تکلیف سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران ایران با وجود گذشت حدود ۳ ماه  ازجام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات و حذف این تیم با شکست مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی آن رقابت‌ها همچنان نامشخص است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بار‌ها تاکید کرده است سرمربی آتی این تیم پیش از  فیفادی ماه ژوئن انتخاب خواهد شد و با توجه به اظهارنظر محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه این فدراسیون مبنی بر اینکه ۸ روز دیگر سرمربی جدید تیم ملی و جانشین کارلوس کی‌روش معرفی خواهد شد باید گفت روند انتخاب این سرمربی مراحل نهایی را طی می‌کند و حتی احتمال دارد این سرمربی برخی بازی‌های پایانی لیگ برتر را با حضور در ایران تماشا کند تا عملکرد بازیکنان مدنظرش را زیر نظر بگیرد.

از طرفی فدراسیون فوتبال برای انتخاب حریفان تدارکاتی تیم ملی در خرداد هم دست به کار شده است. پیش از این مهدی تاج اعلام کرد تیم ملی در این ماه به مصاف کره جنوبی و سوریه می‌رود و رسانه یونهان هم از قطعی بودن برگزاری این بازی در تاریخ ۱۷ خرداد در شهر گوانگ ژو چین خبر داد. با این وجود یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال کره هشت روز پیش اعلام کرد مقدمات برگزاری این بازی انجام شده و تنها منتظر امضاء قرارداد نهایی با فدراسیون فوتبال ایران هستند که این مورد هم به زودی با برگزاری جلسه‌ای بین مسئولان فدراسیون ۲ کشور انجام خواهد شد.

با این وجود سایت فدراسیون فوتبال لحظاتی پیش در خبری اعلام کرد این فدراسیون در نظر دارد تبلیغات محیطی و فضا‌های درآمدزایی مسابقه دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه که در تاریخ  ۱۶ خردداد در ورزشگاه  آزادی برگزار می‌گردد را وفق آئین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون فوتبال از طریق برگزاری مزایده به برند‌های واجد شرایط واگذار نماید.

با  این وضعیت برگزاری بازی ایران و سوریه در آن تاریخ با سرمربی جدید تیم ملی قطعی است، اما باید دید  در نهایت تکلیف دیدار تدارکاتی یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) با شاگردان پائولو بنتو در تیم ملی

کره چه خواهد شد؟

 

 

انتهای پیام/1404

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان