۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کمک قزوینی‌ها به سیل‌زدگان از سه میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان گذشت
کد خبر: ۳۳۴۹۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۴ ساعت: ۱۲:۴ ↗ لینک کوتاه

با ارسال بیستمین کاروان کمک‌های مردمی؛

کمک قزوینی‌ها به سیل‌زدگان از سه میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان گذشت

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: با ارسال بیستمین کاروان کمک های مردمی برای سیل زدگان، کمک مردم استان قزوین به سیل زدگان از مرز سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان گذشت.

کمک قزوینی‌ها به سیل‌زدگان از سه میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان گذشت

فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره کمک‌های مردمی قزوین برای سیل زدگان بیان کرد: اگرچه سیلی از آب، خانه‌های برخی هموطنان را دچار آسیب کرد ولی سیل محبت و همدلی مرهمی بر این ویرانی ها و دردها بود.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان قزوین مانند سایر هموطنان نوعدوست کشور در این عرصه خوش درخشیدند و کمک های خود را به خادمان خود در کمیته امداد امام (ره) تقدیم کردند تا به یاری سیل زدگان بشتابیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: با ارسال بیستمین کاروان کمک‌های مردمی برای سیل زدگان، کمک مردم استان قزوین به سیل زدگان از مرز سه میلیارد و 300 میلیون تومان گذشت.

وی افزود: تاکنون بیش از 99هزار بطری آب معدنی، 134 تخته فرش، 340مترمربع موکت، هزار و 728تخته پتو، پنج دستگاه یخچال، هفت دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه تلویزیون، بیش از 18هزار جفت کفش و البسه و نزدیک به 10 هزار عدد سایر لوازم ضروری از سوی مردم اهدا شده و برای سیل زدگان شمال و غرب کشور ارسال شده است.

فرهادی ابراز کرد: در این میان 883میلیون تومان از کمک های مردمی از سوی 24مرکز نیکوکاری جمع آوری شده که بیش از 63میلیون تومان از این رقم وجه نقد بوده است.

وی عنوان کرد: 20 محموله ارسالی برای سیل زدگان استانهای لرستان، خوزستان و گلستان بوده که یک دستگاه تریلی، یک دستگاه کامیونت و 18 دستگاه نیسان بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر کار امدادرسانی در مراحل پایانی است و پس از اتمام، کمیته امداد امام (ره) برای اسکان موقت و ساخت واحدهای مسکونی سیل‌زدگان نیازمند اقدام خواهد کرد.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار همچنان می توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک‌های خود را اهداء کنند همچنین شماره کارت 6037707000082663 و  کد دستوری #99*8877* نیز برای جمع اوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان