۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مشکل "همراه اول" رفع شد/ برای دریافت میزان بدهی به مرکز مخابرات مراجعه کنید
کد خبر: ۳۳۴۹۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۳ ساعت: ۱۵:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول روابط عمومی مخابرات استان درمصاحبه با صبح قزوین:

مشکل "همراه اول" رفع شد/ برای دریافت میزان بدهی به مرکز مخابرات مراجعه کنید

مسئول روابط عمومی مخابرات استان قزوین گفت: با بروز اختلال در سیستم همراه اول برای تعدادی از مشترکین این اپراتور پیامکی با مبلغ نامتعارفی از هزینه قبض ارسال شده که موجب یک طرفه شدن تماس فرد شده؛ اما بلافاصله پیام اصلاح شده و رقم واقعی قبض تلفن همراه برای فرد ارسال شده است.

مشکل "همراه اول" رفع شد/ برای دریافت میزان بدهی به مرکز مخابرات مراجعه کنید

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از صبح امروز اختلالاتی در شبکه‌ همراه اول ایجاد و باعث بروز مشکل و گلایه مندی برخی از مشترکین دائمی همراه اول شده است.

​​​​​​​برای پیگیری این موضوع مصاحبه‌ای با مسئول روابط عمومی مخابرات استان قزوین انجام شده است.

فریدالدین ایوبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور همراه اول شده بود.

وی با اشاره به رفع مشکل ایجاد شده افزود: با بروز اختلال در سیستم همراه اول برای تعدادی از مشترکین این اپراتور پیامکی با مبلغ نامتعارفی از هزینه قبض ارسال شد که موجب یک طرفه شدن تماس فرد شده است؛ اما بلافاصله پیام اصلاح شده و رقم واقعی قبض تلفن همراه برای فرد ارسال شد.

مسئول روابط عمومی مخابرات استان قزوین با بیان اینکه هرگونه افزایش تعرفه تلفن همراه اول براساس قانون تنظیم و مقررات انجام می‌شود؛ گفت: همه اطلاعات و مستندات مشترکین در مرکز مخابرات قدس قزوین موجود است.

وی ادامه داد: چنانچه فردی در مورد صورتحساب صادره اعتراضی دارد، می‌تواند با مراجعه به این مرکز و اخذ پرینت از تماس‌های صورت گرفته موضوع را برای حصول اطمینان پیگیری کند و یا اینکه با شماره 9990 تماس گرفته و از میزان دقیق بدهی خود مطلع شود.

انتهای پیام/7003

 

  

 

 

  

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان