۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نایب قهرمانی کاراته‌کای شایسته قزوینی در لیگ جهانی مراکش
کد خبر: ۳۳۴۹۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نایب قهرمانی کاراته‌کای شایسته قزوینی در لیگ جهانی مراکش

 در پایان مرحله سوم رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در مراکش، علی اصغر آسیابری در فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به عنوان نایب قهرمان دست یافت.

نایب قهرمانی کاراته‌کای شایسته قزوینی در لیگ جهانی مراکش

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان را می‌خوانید: 

 3 ژیمناست قزوینی به اردوی تیم ملی ژیمناستیک راه یافتند

علیرضا نبی پور در رده بزرگسالان، محمد رضا نبی پور و محمد امین باقری نیز در رده جوانان در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان به اردوی تیم های ملی ایروژیم (ایروبیک ژیمناستیک) راه یافتند.

این ورزشکاران در این اردو برای شرکت در مسابقات آسیایی تیرماه سال جاری آماده می‌شوند. ژیمناست‌های قزوینی پیش از این نیز سابقه قهرمانی داشته و از آمادگی خوبی برای شرکت در این اردو برخوردارند.

مرحله نخست اردوی تیم های ملی با حضور افراد منتخب از امروز در تهران آغاز شده است.ژیمناستیک آیروبیک توانایی انجام حرکات پیچیده و سخت انعطافی و قدرتی است.

 

نایب قهرمانی کاراته‌کای شایسته قزوینی در لیگ جهانی کاراته وان مراکش

 در پایان مرحله سوم رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در مراکش، علی اصغر آسیابری در فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به عنوان نایب قهرمان دست یافت.

در پایان مرحله سوم رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در مراکش، علی اصغر آسیابری نماینده ارزنده کاراته استان قزوین و تیم ملی کشورمان در فینال وزن منهای۷۵ کیلوگرم به عنوان نایب قهرمان دست یافت.

آسیابری در این رقابت‌ها تنها در فینال با شکست نزدیک ۹-۸ برابر استانیسلا و هورنا از اوکراین به نشان نقره رسید.بهمن عسگری، مجید حسن نیا و امیررضا میرزایی دیگر ملی پوشان استان با شکست در مراحل مقدماتی از این رقابت‌ها کنار رفتند.

 

مربی فرانسوی برای توسعه ورزش قایقرانی اسلالوم به قزوین می‌آید

نوریا نیومن مربی فرانسوی برای توسعه رشته قایقرانی اسلالوم از نهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه به این استان می‌آید.

با تفاهم صورت گرفته بین فدراسیون قایقرانی ایران و فدارسیون جهانی کانوئینگ کمپ توسعه و گسترش اسلالوم با هدف آشنایی و آموزش در سطح حرفه ای، قهرمانی و تاکید بر خودکفایی هیئت‌ها در سه استان کشور برگزار می‌شود.

این کمپ برای انجام تمرینات اسلالوم در کنار تحصیل، آشنایی و آموزش با محیط زیست پیرامون رودخانه ها و حفاظت از آن برای نوجوانان رده سنی 14 تا 16 سال است که نوریا نیومن فرانسوی به طور کامل ورزشکاران را زیر نظر خواهد داشت.

استانهای کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و قزوین میزبان این کمپ هستند و 10 ورزشکار و 2 مربی از هر استان تحت نظر مربیان تمرین می‌کنند.

نوریا نیومن قهرمان جهان در رشته اسلالوم از کشور فرانسه، رکسانا رازقیان ورزشکار تیم ملی اسلالوم و نیروانا اسدبیگی نفر چهارم المپیک نوجوانان مربیان این کمپ هستند و با حضور در شهرهای مختلف ورزشکاران را تحت آموزش قرار می‌دهند.

ورزشکاران در هر استان به مدت 3 روز آموزش خواهند دید که طی این آموزش اهداف مورد نظر کمپ نیز اجرایی می‌شود. این کمپ با حمایت و موافقت بخش گسترش و توسعه اسلالوم در فدراسیون جهانی قایقرانی برگزار می شود.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان