۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کلاهبرداران ۶میلیاردی در قزوین دستگیر شدند
کد خبر: ۳۳۴۸۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۹ ساعت: ۱۴:۱۳ ↗ لینک کوتاه

کلاهبرداران ۶میلیاردی در قزوین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه ای با تلاش ماموران آگاهی قزوین خبر داد.

کلاهبرداران ۶میلیاردی در قزوین دستگیر شدند

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌‍وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: درپی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری و فروش واحدهای آپارتمانی و مغازه به چندین نفر و با توجه به اینکه اکثر مال باختگان از قشر کارگر و زحمتکش بودند با تشکیل یک کارگروه ویژه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش فنی ماموران پلیس آگاهی هویت یکی از متهمان در قزوین شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه اش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی صورت گرفته، متهم دیگر پرونده نیز در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی و هماهنگی لازم وی نیز با تلاش ماموران طی یک اقدام ضربتی در استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شد.

حاجیان ابراز کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی و فنی ماموران آگاهی استان به بزه انتصابی و کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ حدودا 6میلیارد ریال از طریق فروش یک واحد آپارتمانی به چندین نفر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: تاکنون این پرونده چندین شاکی داشته و شهروندانی که به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند با مراجعه به پلیس آگاهی استان جهت پیگیری موضوع از طریق قانونی اقدام کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان