۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طرح «هر مسجد یک خانه» در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۸۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۷ ساعت: ۱۳:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان:

طرح «هر مسجد یک خانه» در قزوین اجرا می‌شود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: در راستای کمک رسانی به سیل زدگان کشورمان و تحقق جهاد همبستگی طرح «هر مسجد یک منزل مسکونی» در استان قزوین اجرایی می‌شود.

طرح «هر مسجد یک خانه» در قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه اجرای طرح هر مسجد یک خانه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» که براساس آن هر مسجد یک منزل مسکونی و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده دار می‌شود، دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین و ائمه جمعه استان قزوین آمادگی همکاری با دستگاه‌های ذیربط را دارد.

وی افزود: در این طرح به طور طبیعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امور مساجد و غیره هم ارتباط دارند که دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین آمادگی همکاری با این دو نهاد را هم دارد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ابراز کرد: امیدواریم با اجرای این طرح ساخت و ساز و اسکان مردم مناطق سیل زده با سرعت بیشتری انجام شود و مشکلات و سختی‌های مردم این مناطق کاهش یابد.

وی تصریح کرد: مردم ولایت مدار و مؤمن ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که می‌توانند کارهای بزرگی را انجام بدهند و امیدواریم که در این زمینه هم مانند گذشته بدرخشند.

این مسئول بیان کرد: سیل مهربانی از سراسر کشور به سمت مناطق سیل زده در حال حرکت است و امیدواریم در این مسیر بتوانیم سهم اساسی و ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان