۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مردم تلاش کنند از تولیدات داخلی به عنوان افتخار ملی استفاده کنند
کد خبر: ۳۳۴۸۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۷ ساعت: ۱۱:۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین:

مردم تلاش کنند از تولیدات داخلی به عنوان افتخار ملی استفاده کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: مردم باید تلاش کنند از تولیدات داخلی به عنوان افتخار ملی استفاده کنند و این امر مستلزم آن است که تمام واحدهای تولیدی کیفیت محصولات را بالاتر ببرند،

مردم تلاش کنند از تولیدات داخلی به عنوان افتخار ملی استفاده کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت الاسلامی حسین عدالتی امروز(سه شنبه) در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی کارکنان ناحیه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید اظهار کرد: با خودکفایی در تمامی حوزه‌ها و زمینه‌ها دیگر تحریم دشمنان انقلاب اسلامی بی اثر خواهد بود و دشمنان از جنگ اقتصادی با ایران نا امید خواهند شد.

وی ابراز کرد: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن و نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان رونق تولید، شرایط جدید و دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تمام قوا برابر این جنگ بایستیم، دشمنان نظام اسلامی با استفاده از ابزارهای مختلف می‌کوشند تا با برجسته سازی معضلات اقشار جامعه را ناراضی و ناامید کنند و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

این مسئول یادآور شد: تولید داخلی رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است که با توجه به آن می‌توان گام‌های سازنده‌ای را در تحقق اهداف ترسیم شده برداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: مردم باید تلاش کنند از تولیدات داخلی به عنوان افتخار ملی استفاده کنند و این امر مستلزم آن است که تمام واحدهای تولیدی کیفیت محصولات را بالاتر ببرند، با تولید و رونق داخلی امیدواریم شاهد فردایی بهتر برای کشورمان باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با ایجاد شرایط اقتصادی دشوار و با ایجاد نارضایتی به اهداف خود برسند و این راهبردی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها است.

عدالتی در پایان تاکید کرد: ریشه مشکلات اقتصادی کشور، ضعف تولید در کشور است و همین ضعف تولید باعث شده تا برخی از کالاها مستقیماً از خارج تأمین شوند و از نوسانات ارزی تأثیر بپذیرند، اصلی‌ترین مشکل، در یک جمله، ضعف تولید بوده و کلید آن نیز رونق بخشیدن به تولید است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان