۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین "رضا علیپور" در جایگاه هفتم مسابقات سنگنوردی روسیه ایستاد
کد خبر: ۳۳۴۸۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۴ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای مهمترین اخبار ورزشی قزوین؛

"رضا علیپور" در جایگاه هفتم مسابقات سنگنوردی روسیه ایستاد

رضا علیپور در نخستین مسابقات سنگنوردی جام جهانی مسکو، در جایگاه هفتم این مسابقات قرار گرفت.

"رضا علیپور" در جایگاه هفتم مسابقات سنگنوردی روسیه ایستاد

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

فاطمه اعتدادی در بین دعوت شدگان تیم ملی

لیست بازیکنان دعوتی به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان در حالی اعلام شد که نام فاطمه اعتدادی ملی پوش ارزنده و شایسته استان و کشورمان نیز دیده می‌شود.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان از ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود. بازیکنان دعوت شده باید عصر روز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه خود را به کادر فنی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده در این اردو به شرح زیر است:

* فاطمه اعتدادی از قزوین
* نسیمه سادات غلامی، مهسا علی مددی و فرشته کریمی از تهران
* فرشته خسروی، فاطمه پاپی، سحر پاپی، طاهره مهدی پور و پریوش خلیلی از خوزستان
* سارا شیربیگی از کرمانشاه
* مهتاب بنایی از فارس
* نجمه کریمی نسب، نرجس کریمی نسب و فاطمه خدایی گوکی از کرمان
* رؤیا کلاتی از خراسان رضوی
* فاطمه رحمتی و مهسا کمالی از زنجان
* فهمیه زارعی از هرمزگان
* زهرا لطف آبادی از مازندران

16دوومیدانی کار اعزامی به قهرمانی آسیا مشخص شدند

16 دوومیدانی کاراعزامی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در دو بخش مردان و زنان در حالی مشخص شدندکه شهلا محمودی ملی پوش ارزنده استان و کشورمان در ماده 400 متر با مانع این تیم را همراهی می‌کند.

5ورزشکار زن و 11 ورزشکار مرد به تیم ملی دعوت شدند، ملی پوشان از عصر امروز (یکشنبه) در اردوی آماده سازی در ورزشگاه آفتاب انقلاب، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

احسان حدادی و بهنام شیری (پرتاب دیسک)، حسن تفتیان (100 متر و 200 متر)، حسین کیهانی (3000 متر با مانع و 5000 متر)، امیر مرادی (800متر و 1500 متر)، مسلم نیادوست (1500 متر و 3000 متر بامانع)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، مهسا میرزاطبیبی (پرش با نیزه)، تکتم دستاربندان (800 متر و 1500 متر)، شهلا محمودی (400 متر با مانع)، مهدی پیرجهان (400 متر با مانع)، ژاله کاردان (پرتاب دیسک)، الناز کمپانی (100 متر بامانع)، جلیل ناصری (5000 متر و 10000 متر)، علی فهیمی (800 متر) و شاهین مهردلان (پرتاب وزنه) 16 ورزشکاری هستند که به تیم ملی دعوت شده اند.

در این میان احسان حدادی زیر نظر مک ویلکینز در سن دیه گو آمریکا به تمریناتش می پردازد. دوندگان نیمه استقامت و استقامتی نیز زیرنظر سجاد مرادی در ارتفاعات شهرکرد در حال انجام برنامه های تمرینی خود هستند.

تیم ملی بزرگسالان دوومیدانی ایران 30 فروردین ماه به دوحه قطر اعزام می‌شوند، دوومیدانی کاران باید از 1 تا 4 اردیبهشت ماه در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا حضور یابند.

چهار ملی پوش اعزامی به جام جهانی کامپوند چین مشخص شدند

چهار ملی پوش کامپوند تیم ملی تیراندازی با کمان برای اعزام به مسابقات جام جهانی شانگهای چین مشخص و به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در این بین نام اسماعیل عبادی ملی پوش ارزنده و شایسته استان و کشورمان نیز دیده می‌شود.

دور جدید اردوی تیم ملی کامپوند از 24 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و سه مرد و یک زن به این اردو دعوت شده اند.

اسماعیل عبادی از قزوین، نیما محبوبی از البرز، محمد صالح پالیزبان از تهران و ویدا حلیمیان از خراسان رضوی در این مرحله از اردو حضور خواهند داشت.این اردو تا 13 اردیبهشت ‌ماه ادامه خواهد داشت. بعد از پایان اردو و استراحت چند روزه، ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جام جهانی راهی شانگهای چین می شوند.مسابقات شانگهای چین اواسط اردیبهشت ماه برگزار می شود.

برتری رضا علیپور در جهان

رضا علیپور در نخستین مسابقات سنگنوردی جام جهانی مسکو، در جایگاه هفتم این مسابقات قرار گرفت.

علیپور روز گذشته در مرحله مقدماتی با قرارگیری در رده چهارم به مرحله نهایی رسید اما با قرار گرفتن در رده هفتم، در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان