۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مردم و مسئولان حمایت از سپاه را رسالت خود می‌دانند/ بارندگی‌های اخیر زمین‌های کشاورزی را زیرآب برده، مسئولان رسیدگی کنند
کد خبر: ۳۳۴۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۳ ساعت: ۱۷:۳ ↗ لینک کوتاه

در خطبه‌های نمازجمعه استان قزوین مطرح شد؛

مردم و مسئولان حمایت از سپاه را رسالت خود می‌دانند/ بارندگی‌های اخیر زمین‌های کشاورزی را زیرآب برده، مسئولان رسیدگی کنند

در نمازجمعه استان قزوین مطرح شد که اقدام ترامپ در مورد سپاه تبعات بسیار زیادی را برای آمریکا به دنبال خواهد داشت؛ امنیت نظامیان آمریکایی به خطر خواهد افتاد زمینه برای بی‌ثباتی بیشتر در منطقه فراهم خواهد شد و حتی متحدان آمریکا نیز به نوعی در معرض تهدید قرار خواهند گرفت.

مردم و مسئولان حمایت از سپاه را رسالت خود می‌دانند/ بارندگی‌های اخیر زمین‌های کشاورزی را زیرآب برده، مسئولان رسیدگی کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ نمازجمعه امروز در میعادگاه‌های نمازجمعه استان قزوین با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام علی قابل در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر قزوین با اشاره به تروریست خوانده شدن سپاه پاسداران توسط امریکا اظهار کرد: بسیج 20 میلیونی توسط همین سپاه سازماندهی شد و نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای منطقه همچون لبنان، عراق، یمن مورد الگوگیری قرار گرفت.

وی افزود: علت این توهین بخشی نشات گرفته از ذات پلید ترامپ است و بخش دیگر آن به اقدامات برجسته سپاه در منطقه و حتی در جهان است که زمینه ساز ترس و هراس امریکایی‌ها شده است.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: عصبانیت ترامپ از سپاه پاسداران امری طبیعی است، زیرا ۷ تریلیون دلار در عراق هزینه کردند و سپاه نقشه آنها را برهم زد. اسارت سربازان آمریکایی در خلیج فارس، خنثی شدن توطئه ربودن هواپیماهای ایرانی، موفقیت‌های سپاه در مقابله با جنگ نرم امریکا که با تجهیزات، تجهیز کشور به موشک‌های نقطه زن، شکست استکبار جهانی در جنگ نیابتی داعش همه از مواردی است که باعث شده امریکا سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی بنامد.

وی عنوان کرد: ترامپ گمان کرده ایران هم شبیه عربستان است که هرزورگویی نسبت به آن دارند سر تعظیم فرود می‌آورد، اما مردم به واسطه این توهین چنان سیلی به آمریکا خواهند زد که دندانش خرد شود، سپاه پاره تن این ملت است و مردم اجازه نمی‌دهند به آن توهین شود.

 مسئولان، از سالیان گذشته شهر را برای مقابله با سیل آماده نکردند

قابل بیان کرد: امنیت پروازهای هوایی ما برعهدهسپاه است و هیچ هواپیما ربایی نداشتیم، امروز در سوریه و عراق شاهد تشکیل بسیج هستیم و فاطمیون افغانستان از سپاه رسم ایستادگی در برابر دشمن و تقویت نیروی نظامی را آموخته اند همه این موارد ترامپ را عصبانی کرده است.

وی یادآور شد: موفقیت سپاه در جنگ سایبری و جنگ نرم، نقش سپاه در سازندگی و بی نیاز شدن کشور از واردات بنزین، شکست آمریکا در جنگ نیابتی داعش موجب شده تا آمریکا کینه شدیدی از سپاه داشته باشد.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه سخنان خود به وقوع سیل در قزوین و دیگر استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: وقوع سیل نشان داد که عملکرد مسئولان پیش از وقوع سیل مناسب نبوده است چرا مسئولان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه برنامه ندارند و پیشگیری نمی‌کنند تا این همه خسارت به کشور وارد نشود.

وی تصریح کرد: زمانی که در مسیر رودخانه‌ها با تغییر کاربری‌ها خانه سازی می‌کنیم باید منتظر این تخریب‌ها باشیم.

قابل در پایان تاکید کرد: یکی از نکات قابل توجه در شرایط سیل حضور و همدلی مردم عزیز ما بود که مردانه پای کار آمدند و با وجود مشکلات اقتصادی دست به دست هم دادند و به هموطنان سیل زده خود کمک کردند.

امنیت نظامیان آمریکایی به خطر خواهد افتاد

حجت الاسلام رضوانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر بوئین زهرا در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار کرد: کینه امریکا از سپاه ناشی از حضور آن در خط مقدم مبارزه با دشمن در میادین گوناگون است.

وی اقدامات خبیثانه آمریکایی‌ها علیه سپاه را ادامه تلاش‌های بی نتیجه دشمنان انقلاب اسلامی علیه ملت ایران ارزیابی کرد و افزود: این خباثت‌ها به جایی نخواهد رسید و کید و فریب آنها به خودشان بازمی‌گردد.

وی تصریح کرد: از تروریست نامیده شدن سپاه توسط ترامپ به نظر می‌رسد که دولت ترامپ به دنبال اجرای یک عملیات روانی علیه ایران است و در واقع به دنبال نوعی تفکیک در اقتصاد ایران است تا اقتصاد تحریمی را از غیر تحریمی جدا کند و در نهایت سپاه را به عنوان عامل مشکلات اقتصادی ایران معرفی کند.

امام جمعه بوئین زهرا بیان کرد: اقدام ترامپ در مورد سپاه تبعات بسیار زیادی را برای آمریکا به دنبال خواهد داشت؛ امنیت نظامیان آمریکایی به خطر خواهد افتاد زمینه برای بی‌ثباتی بیشتر در منطقه فراهم خواهد شد و حتی متحدان آمریکا نیز به نوعی در معرض تهدید قرار خواهند گرفت.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، در بخشی مهمترین ویژگی‌های جوان طراز انقلابی را در شاخصه هایی چون تقوا، اخلاص، اخلاق، دغدغه مندی، بصیرت برشمرد.

وی ادامه داد: انقلابی گری با تحقق این صفات معنا می‌یابد وگرنه بدون این شاخصه‌ها لقلقه ای بیش بر زبان نخواهد بود.

امام جمعه بوئین زهرا در بخش پایانی نیز از مردم خواستار شد: تا در این ماه پیامبر رحمت و مهربانی همچنان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را نسبت به سیل زدگان در حد توان ادامه دهند و در این شرایط دشوار، همدلی با همنوعان را فراموش نکنند.

مدیران استانی و فرماندار به مشکلات کشاورزان سریعا رسیدگی کنند

حجت الاسلام مهدوی خطیب در نمازجمعه شهر الوند بیان کرد: جوانان عزیز ما آینده سازان مملکت ما هستند و اینکه ما آینده درخشانی داشته باشیم به دست جوانان ما محقق خواهد شد.

وی افزود: جوان انقلابی دغدغه مند است و بر اساس تکلیف عمل می کند و دارای اخلاق شجاعت و بصیرت می باشد این‌ها خصایص یک جوان انقلابی است.

امام جمعه شهر الوند بیان کرد: جوان انقلابی مخالف راحت طلبی است و با فساد مبارزه می‌کند. مهمترین دغدغه امروز جوانان موضوع اشتغال است و نزدیک به چهار میلیون جوان تحصیل کرده در کشور وجود دارد که باید برای شغل و مسئله ازدواج آن ها باید توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: ترامپِ دیوانه سپاه پاسداران عزیز ما را تروریست اعلام کرد که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا از سپاه ما کینه بر دل دارد و آن کینه پیروزی سپاه ما در برابر داعشی‌هاست.

مهدوی ابراز کرد: ترامپ اعلام کرد هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده است ولی هیچ دستاوردی نداشته است و سپاه عزیز ما خاری بر چشم آنها شده اند.

وی تصریح کرد: سپاه ما از هشت سال دفاع مقدس تا مسائل فرهنگی اجتماعی در طول این سالیان موفق عمل کرده است و حیله‌ی آنها به خودشان باز خواهد گشت.

خطیب جمعه شهر الوند اظهار کرد: سپاهیان ما گفتند حاضر هستند در برابر سیل بخوابند ولی به مردم ما آسیبی وارد نشود. الحمدلله در این چند روز همه مردم و گروه‌های سیاسی در کشور از سپاه عزیز حمایت کردند و یک همدلی در کشور بوجود آمد.

وی افزود: ما هم از این تریبون اعلام می‌کنیم ما نیز یک سپاهی هستیم و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم. پیام فرمانده سپاه این بود که ما نیز ارتش آمریکا را تروریستی می‌دانیم.

امام جمعه شهر الوند بیان کرد: دولت امریکا نه تنها خودش تروریست بلکه تروریست پرور نیز است، ما امروز آمریکا و هم پیمانانش رژیم صهیونیستی و آل سعود را زیر پا له خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به وقوع سیل عنوان کرد: امیدواریم در مناطق سیل زده حادثه ناگواری رخ ندهد از شهر الوند نیز کمک‌های بسیار خوبی ارسال شد و گروه‌های جهادی نیز اعزام شده اند که به حول قوه اللهی این کمک‌ها ادامه داشته باشد.

مهدوی گفت: از همه ارگان‌ها تشکر می‌کنیم ولی تمام این آب‌ها به زمین‌های کشاورزی هدایت شده است و باید این موضوع از قبل پیش بینی و پیشگیری‌های لازم انجام می‌شد.

وی اذعان کرد: متاسفانه زمین‌های کشاورزان ما به زیر آب رفته است از استاندار و مدیریت بحران استان خواهش می‌کنم این موضوع کشاورزان را بررسی و حل کنند.

امام جمعه شهر الوند گفت: مدیران استانی و فرماندار سریعا این مسیرها را لایروبی کنند تا از مشکلات کشاورزان ما کاسته شود.

بانک‌ها با حوزه صنعت ارتباطشان را مستحکم‌تر کنند

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی میرامینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: ۴۰ سال است که سپاه بینی استکبار را به خاک مالیده است، حماقت رئیس احمق های دنیا شور و حال خاصی به روز پاسدار امسال بخشید.

وی افزود: ترامپ کاری کرد که اصلاح طلبان و اصولگرایان نشان بدهند برای منافع ملی همه سپاهی هستند.

امام جمعه آبیک گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، مکر دشمنان به جایی نمی‌رسد سپاه در همه عرصه‌ها پیشگام است.

وی عنوان کرد: لزوم همراهی بانک‌ها با صنعت برای تحقق رونق تولید ضروری است، بانک رقیب اقتصادی نیست بلکه تسهیل گر اقتصادی است، با همیّت مسئولان شهرستان امیدواریم رونق تولید در شهرستان شکل بگیرد.

میرامینی بیان کرد: مردم آبیک حتی الامکان از کسبه شهر خود در شهرستان آبیک خرید کنند.

وی ابراز کرد: باران آمد رحمت آن نصیب ما شد و نغمت آن برای مردم استان گلستان، خوزستان و لرستان بود، با کمک به سیل زدگان، این رحمت را قسمت کنیم.

امام جمعه آبیک در پایان اذعان کرد: در گام‌ بعدی برای تهیه لوازم منزل سیل زدگان همت کنیم، سیل زدگان نباید فراموش نشوند و کمک‌ها در بلندمدت باشد.

اقتدار سپاه عامل ایجاد نوعی عقده در ترامپ شده است

امام خرمدشت در خطبه‌های نمازجمعه این شهر گفت: امریکا بسیاری از شکست‌های خود را به دلیل حضور تاثیرگذار سپاه در ایران می‌داند.

وی افزود: شکست انواع فتنه‌ها در داخل ایران، کودتاهای ناکام، عبور ایران از تحریم‌ها و تکمیل پروژه‌های نفتی و گازی در پارس جنوبی وهمچنین تامین امنیت داخلی همه به دلیل اقتدار سپاه بوده است.

این خطیب نمازجمعه بیان کرد: علاوه بر این شکست طرح تجزیه کشورهایی مانند سوریه، عراق، لبنان و همچنین شکست در به قدرت رساندن تروریست‌ها در سوریه و مسائل دیگر به دلیل حمایت‌های سپاه از مردم منطقه صورت گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: اقتدار سپاه باعث ایجاد نوعی عقده ترامپ نسبت به سپاه پاسداران شده و به همین با دلیل با تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی سعی در انتقام دارند.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان